• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (exakt?)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:54:20 följande:
    Men man räknar ju inte. Men om jag varit på Skansen 5 gånmger kommer jag ju ihåg det utan att det är något jag är stolt över. Går jag dit igen är det sex gånger, det behöver jag inte anstränga mig för att komma ihåg.
    men vagra fatta eller?
    TRETTIOFYRA, inte sex. Kan du komma pa ngt annat du gjort/haft 34 ggr? Utan anstrangning?
  • modesto
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:55:57 följande:
    Men det var inte elakt att påstå att någon annan led av antingen missbruk eller hade psykiska problem?

Det var det där med sten och glashus..
    jag föreslog att det ligga en störning bakom, inte av elakhet utan som en idé att granska sitt beteende, ni kallar mig namn av elakhet
  • Elin 262

det känns extremt överdrivet att bli "äcklad".
    Men ja, det är en väldigt hög siffra..

• jådåsåatt
    Anonym (exakt?) skrev 2011-06-07 15:58:10 följande:
    men vagra fatta eller?
    TRETTIOFYRA, inte sex. Kan du komma pa ngt annat du gjort/haft 34 ggr? Utan anstrangning?
    Inte just 34 gånger. Men det första jag tänkte på var en skog som ligger en mil från där jag bor, där har jag varit 29 gånger.
    Fler frågor?
  • jådåsåatt
    modesto skrev 2011-06-07 15:58:18 följande:
    jag föreslog att det ligga en störning bakom, inte av elakhet utan som en idé att granska sitt beteende, ni kallar mig namn av elakhet
    Nä, du föreslog inte. Du skrev att du tyckte att det berodde på ett missbruk eller en psykisk störning.
  • Lillloppanlina
    modesto skrev 2011-06-07 15:53:41 följande:
    det här var onödigt elakt, nu har ni hittat någon att klanka på, vilken tur för er
    men lilla vän du är ju inte bättre själv.. slänger runt med missbruk och psykiska störningar och du förstår ju bara inte när det är dags att lägga ner... jag kunde låtit bli att skriva det men jag bara kände för det precis som du tydligen gör... men det är bara du som får uttrycka dig.. glömde det professorn! passa på att läsa psykologi nu på komvux innan det är för sent!
  • Anonym (exakt?)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 16:00:26 följande:
    Inte just 34 gånger. Men det första jag tänkte på var en skog som ligger en mil från där jag bor, där har jag varit 29 gånger.
    Fler frågor?
    haha - okej. Du minns att du varit i en skog 29 ggr.
    Nej, da har jag (verkligen) inte en enda fraga till....
  • Anonym (Hanna)
    I Blackrose I skrev 2011-06-07 15:53:28 följande:
    Jag har högskoleutbildning inom psykologi och vill så hemsk gärna veta vilken störning personer som har många sexpartner har. Det fick vi inte lära oss konstig nog.
    Torbjörn Fjellström är ju en gigant inom området (psykolog), men i övrigt handlar väl psykologi tll stor del om att tänka själv och dra slutsatser? Om en person uppenbart verkar ha svårt för att knyta an till andra och skapa varaktiga relationer, samtidigt som människan i fråga har ett till synes tvångsmässigt behov av sex tycker jag inte man kan skylla på sin utbildning om man inte förstår att det kan vara något fel.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?