• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Jag)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:41:07 följande:
    Att sätta hobbydiagnoser på folk man aldrig träffat KAN också vara en psykisk störning.
    Precis det jag menar ;) Hon sitter och pratar om psykiska problem pga. många sexpartner. Man kan få allt som man inte gillar till en psykiatrisk diagnos. Om du inte förstod var jag rent ironisk mot henne....
  • jådåsåatt
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 15:43:40 följande:
    Precis det jag menar ;) Hon sitter och pratar om psykiska problem pga. många sexpartner. Man kan få allt som man inte gillar till en psykiatrisk diagnos. Om du inte förstod var jag rent ironisk mot henne....
    Jag förstod och fortsatte ironin:)
  • Anonym (exakt?)

Det ackliga ar val inte just siffran 34 - men att du lyckas halla reda pa att det ar just 34 far mig lite misstanksam. Samlar du trofeer?
    Vad ar vanligt? Tja, sjalv hade jag haft runt ett dussin partners innan jag gifte mig, jag hade haft forhallanden (ett par manader - 5 ar) med samtliga.

• jådåsåatt
    Anonym (exakt?) skrev 2011-06-07 15:44:57 följande:
    Det ackliga ar val inte just siffran 34 - men att du lyckas halla reda pa att det ar just 34 far mig lite misstanksam. Samlar du trofeer?
    Vad ar vanligt? Tja, sjalv hade jag haft runt ett dussin partners innan jag gifte mig, jag hade haft forhallanden (ett par manader - 5 ar) med samtliga.
    Men hur svårt är det att veta hur många man haft sex med? Först har man sex med en, nästa gång man har sex med nån ny har man haft sex  med två, sedan tre osv. Jag måste ha enormt bra sifferminne som kommer ihåg utan att anstränga mig eller räkna troféer.
  • PeeGee

Alltså - jag SKULLE ha kunnat tycka att det känns lite jobbigt att så många här har så pass mycket större förmåga än jag att attrahera tillfälliga partners. Varför vill inte folk ligga med mig, vid blotta anblicken, liksom?

Men sen kom jag på! Mitt värde som människa räknas inte i hur många sexpartners jag har haft - varken åt det ena eller det andra hållet! Noll är också en acceptabel siffra.  

Och det är ju inte som att jag blir mer attraktiv av att låtsas att det är fel av hetingarna som får ligga, att ligga.

• Anonym
    Anonym (exakt?) skrev 2011-06-07 15:44:57 följande:
    man måste ju ha koll på vilka man lägrat den dagen man får samtalet...
    -Hej, mamma säger att du är min Pappa.

;)
  • Plutteli
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:42:37 följande:
    Det får du fråga Modesto, det är hon som sätter gratis hobbydiagnoser baserat på FL-inlägg och dokumentärer.
    Får göra det...
  • Anonym (Jag)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:44:50 följande:
    Jag förstod och fortsatte ironin:)
    Då var det jag som var trög ;) Förlåt...
  • I Blackrose I

Förresten här och nu? Är det inte du som brukar tracka ner på religiösa i religionforumet? (Bara nyfiken). Självförnekelse?!

The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • Anonym (exakt?)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:46:23 följande:
    Men hur svårt är det att veta hur många man haft sex med? Först har man sex med en, nästa gång man har sex med nån ny har man haft sex  med två, sedan tre osv. Jag måste ha enormt bra sifferminne som kommer ihåg utan att anstränga mig eller räkna troféer.
    Hela prylen med att sitta & rakna hur manga man haft tycker jag ar lite... tja, fjantig. Jag raknar hogskolepoang for jag ar stolt over det, prisrosetter fran tavlingar jag vunnit och sant - men inte fan raknar jag ihop hur manga kompisar jag har eller hur manga fester jag varit pa.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?