• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Kaosmamma

Simpan: heja dig!!! :))

Älskade T: säger samma, hoppas allt är bra och att det inte kommer mer!

• chiqita

ÄlskadeT: det är inte ovanligt att kroppen blöder lite vid tiden som mens egentligen skulle ha varit. Hur långt gången var du nu. Hoppas det är ofarligt. Kram

• ÄlskadeT

Har inte kommit nåt mer än i alla fall. Men tycker att jag har lite "mensvärk" som jag inte känt av innan.

• ÄlskadeT
    chiqita skrev 2011-09-01 10:10:22 följande:
    ÄlskadeT: det är inte ovanligt att kroppen blöder lite vid tiden som mens egentligen skulle ha varit. Hur långt gången var du nu. Hoppas det är ofarligt. Kram
    Jag är i ca v.6 + 0.
  • Milljor
    Smarkan skrev 2011-08-31 16:48:00 följande:
    Jo men jag går inte vecka 12 än....Det är ju drygt en och en halv vecka kvar!!
    Men det ska bli skönt när vecka 12 är över så man kan andas ut lite...
    Det är ju fortfarande ingen (förutom sambon) som vet att jag är gravid.
    Kan nog  snart inte hålla mig längre=)
    Vi har faktiskt berättat för familj och nära vänner :) Om det går åt skogen är det skönt att ha deras stöd! MEN det ska du ju inte tussen är hos oss för att stanna, så är det bara!!!
  • Milljor
    ÄlskadeT skrev 2011-09-01 10:12:18 följande:
    Jag är i ca v.6 + 0.
    Det säkertigen fara, men jag förstår din oro. Jag skulle ringa B m jag var du..just in case! Hoppasverkligen att allt är bra!!!!
  • Milljor

Maximuntaste: När var ditt nästa vul var det inte den här veckan? är ju nyfiken om det är en elelr två där ju :)

Simpan: Härligt!!!!! fortsätt så så kommer du snart hem

• Maximumtaste

Milljor: vi ska på vul på måndag:D v7+6 då :) får se hur många det är då:) jag tror det är en liten kotte:)

• JohannaB

Jag och maken hade en diskussion igår angående UL. Han känner att det känns ok att vänta till landstingets v 18 RUL. Jag har inte bestämt mig. Jag är orolig, men inte supernojig. Det hade varit skönt att höra ett litet hjärta, men å andra sidan så känns ju allt fantastiskt bra.
    Jag avvaktar nog tills nästa bm besök, så får jag rådgöra med henne.

Gråter till allt här också. Naturfilm med mammor och ungar, herreguuuuuuuuuuuuud!! Jag lipar och lipar och lipar åt alla typer av djurmammor. Lite crazy kanske.
    7+5 idag, känns bra :) Babygruppens app berättar för mig att det är 226 dagar kvar. känns som ganska många dagar!

• Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-09-01 10:42:07 följande:
    Milljor: vi ska på vul på måndag:D v7+6 då :) får se hur många det är då:) jag tror det är en liten kotte:)
    Åhhhh på måndag långt dit ju men ändå nära :) Har aldrig upplevt att tiden går så sakta som nu när manär gravid.....galet segt!!!!! väntar med spänning att få höra hur det gått!
Svar på tråden Aprilbebis 2012