• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Tokstolla
    vicki 83 skrev 2011-09-08 15:40:00 följande:
    jo e på väg nu ska åka precis!
    Tyvärr ingen som kan följa med..men det får gå ändå! håll nu tummarna för mig är ni snälla
    Det är klart vi gör! 
    Alla lyckoönskningar i världen till dig!!! 
  • chiqita

Håller tummen stenhårt för dig Vicki!

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • Maximumtaste

Vicki83: hoppas det bara är växtvärk! Håller tummarna för dig!

Jag har en seg dag idag.. Mår så illa och är trött, har sovit flera timmar..Hoppas det är bra tecken.. Tur jag är ledig från jobbet..
    Tror det växer mycke därinne nu..har haft som små stickningar i livmodern till och från.. Nån som känt liknande? Gör inte ont utan sticker till lite då och då på mitten typ..

• mamma2kids

också varit helt dö idag och mår så jäkla illa idag,och skallebank som heter duga.
    min växtvärk är nästan helt borta.har haft ganska ont varje dag.speciellt efter ansträngning.som cykla m.m har bara lite molnande värk,svaaaagt.orolig för det.v9.tiden rullar på

• Angiiee

Hur kommer de sig att magen är sitt gamla jag på morgonen men sen efter ett par timmar så svullnar den? Sen när man käkat så svullnar den ännu mer..

• mamma2kids

min mage är då inte smal direkt ens på morgon.men mega svullnaden har då lagt sig lite tycker jag.kan sova på mage utan att de känns som att man lega på en fotboll eller nått.kändes obehagligt första veckorna efter plusset.

• Maximumtaste

Mamma2kids: jag har också huvudvärk, om det va det du mena:) har haft det ofta nu de senaste 2 veckorna.. Känner mig som en hormonbomb som ska snart sprängs hehe.. Är också i v9.. Går

• Maximumtaste

Han inte skriva klart.. Jäkla iphone:p.. Går in i v10 om några dagar.. Tiden går rätt fort ändå:)

• ÄlskadeT
    vicki 83 skrev 2011-09-08 15:40:00 följande:
    jo e på väg nu ska åka precis!
    Tyvärr ingen som kan följa med..men det får gå ändå! håll nu tummarna för mig är ni snälla
    Lycka till!
  • Beea

Vicki 83: Håller tummarna!!

Jag äter faktiskt inget tillskott. Har så sabla svårt att svälja tabletter... Kan knappt svälja panodil..

Nu ska barnen strax nattas sen ska jag slänga mig på soffan. Är så himla trött idag! Oxå...

Svar på tråden Aprilbebis 2012