• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • hannisfashionista
    Maximumtaste skrev 2011-09-06 17:02:52 följande:
    Hannisfashionista: jag hade det runt v5-6 sen har det slutat.. Är snart i v9.. Har gjort vul och det sitter rätt:) har haft x men då är smärtan på sidan mycket mer molande tyckte jag.. Är nog olika för alla.. Du kan inte be om ett vul så du ser att det sitter rätt? Vilken vecka är du i?
    Jag är i vecka 7+4 - det kommer och går men jag kan inte komma ihåg att det var så med sonen. Det jag känner igen från den graviditeten är den molnande växtvärken som jag också har... konstigt. 

Om det håller i sig får jag väl ringa till BM tänker jag, dock osäker på om de har VUL här där jag bor - liten stad och då är det närmsta 7 mil enkel väg...  
  • Angiiee

Jaa, Ladies. Då är man i v.8 , Oros veckan över, fick missfall förra gången i v.7, känner att man kan pusta ut lite. Inga symtomer, lite växtvärk då och då lite ömma bröst, men annars hittills har jag klarat mig undan relativt bra. Bara 4 veckor kvart tills man kan skrika ut i hela värden att man väntar barn! Glad

Allt bra med er? {#emotions_dlg.flower}

• Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-09-07 08:29:31 följande:
    Jaa, Ladies. Då är man i v.8 , Oros veckan över, fick missfall förra gången i v.7, känner att man kan pusta ut lite. Inga symtomer, lite växtvärk då och då lite ömma bröst, men annars hittills har jag klarat mig undan relativt bra. Bara 4 veckor kvart tills man kan skrika ut i hela värden att man väntar barn! Glad

Allt bra med er? {#emotions_dlg.flower}
    =) Ja, jag har också ett mf från "hjärtveckan" men mina symptom försvann så länge och jag småblödde så jag åkte in på VUL. Där såg man ett litet blivande barn i v7+4  (precis där jag ska vara). 

• Tokstolla
    Tokstolla skrev 2011-09-07 08:36:58 följande:
    =) Ja, jag har också ett mf från "hjärtveckan" men mina symptom försvann så länge och jag småblödde så jag åkte in på VUL. Där såg man ett litet blivande barn i v7+4  (precis där jag ska vara). 

Fasen vad luddigt jag skrev.

Fick ett mf 2007.

Åkte in igår och kollade att allt var OK =) 
  • Simpan

Hormonstinn; jag har också dubbelnysningar fattade liksom inte varför jag fått det helt plötsligt när jag aldrig haft så tidigare

Sen har jag REDAN fått råmjölk. Helt otroligt. Är ju bara i v 10-11!!!! Nån mer? Kanske är det för att det är mitt tredje barn? Kom tidigt sist också, men inte så HÄR tidigt

• Tokstolla
    Simpan skrev 2011-09-07 08:46:56 följande:
    Hormonstinn; jag har också dubbelnysningar fattade liksom inte varför jag fått det helt plötsligt när jag aldrig haft så tidigare

Sen har jag REDAN fått råmjölk. Helt otroligt. Är ju bara i v 10-11!!!! Nån mer? Kanske är det för att det är mitt tredje barn? Kom tidigt sist också, men inte så HÄR tidigt
    Å andra sidan så har du säkerligen skyhöga grav.hormoner (iom ditt extrema illamående) men lite väl extremt är det allt i v 11.
  • Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-09-07 08:37:51 följande:
    Fasen vad luddigt jag skrev.

Fick ett mf 2007.

Åkte in igår och kollade att allt var OK =) 
    Va härligt att allt var som de skulle! Glädjer mig Solig
  • vicki 83

en vecka kvar till vul!!!vill göra det nu!!så jag får veta hur allt står till där inne!!

• Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-09-07 09:06:00 följande:
    Va härligt att allt var som de skulle! Glädjer mig Solig
    Tack, vad gulligt av dig =)
    vicki 83 skrev 2011-09-07 09:07:33 följande:
    en vecka kvar till vul!!!vill göra det nu!!så jag får veta hur allt står till där inne!!
    Jag hade en tid nästa vecka men oron tog över =P
    Nu är det väntan på KUB istället.  
Svar på tråden Aprilbebis 2012