• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Maximumtaste

Simpan: jag har också fått råmjölk.. Kan som mjölka ur några droppar hehe.. Kanske beror på högt hcg.. Jag har haft höga hcg värden från början.. De tog ju det bara för att jag har haft ett x förut.. Låg på 5000 i v4 redan.. Så de sa att det va nog därför jag mådde så illa tidigt.. Det ökade som det skulle så det va normalt:) har sett bebisen på vul i måndags:) mitt illamående har dock lugnat ner sig nu.. Får mycket kväljningar men spyr inte.. Känns skönt:) är i v9 nu..

• Angiiee

Hujj vad jag älskar Tradera!! haha Tungan ute Redan fyndat 3 par mammabyxor 2 par mammalinnen 1 mammatröja och 1 mammakofta för 200kr ! wooho SkrattandeCool

• Simpan

Maximumtaste, ja det kanske är pga hcg halten.
    känns tidigt iaf.

Tradera är trevligt

• Simpan

Dagarna blir så himla långa när man mår dåligt. Hade tänkt ta hand om tvättberget, men kräktes precis upp frukosten. Så nu måste jag ligga ner en stund . Sååå trött på det här nu. Två fulla veckor kvar tills utgång av v 12. Kommer jag må bättre sen?? Förlåt att jag klagar, men jag blir så ledsen.

• Maximumtaste

Simpan: förstår att det är drygt! Hoppas det börjar avta snart! Bara för att jag skrev nyss att mitt illamående har blivit bättre fick jag lov att läggs mig för jag blev akutillamående.. Typ magsjukekänsla.. Går jag upp nu spyr jag.. Urk...

• vicki 83
    Tokstolla skrev 2011-09-07 09:10:59 följande:
    Tack, vad gulligt av dig =)
    vicki 83 skrev 2011-09-07 09:07:33 följande:
    en vecka kvar till vul!!!vill göra det nu!!så jag får veta hur allt står till där inne!!
    Jag hade en tid nästa vecka men oron tog över =P
    Nu är det väntan på KUB istället.  
    ja  min oro håller också på att ta över!!!hade velat åka till gyn akuten och bara se så allt e bra!! men vågar inte riktigt heller...om jag skulle få dåliga besked!!
    Blir ju helt nojig nu när illamåendet har blivit lite bättre också!! det kanske är ett dåligt tecken!?
  • Tokstolla
    vicki 83 skrev 2011-09-07 10:22:10 följande:
    ja  min oro håller också på att ta över!!!hade velat åka till gyn akuten och bara se så allt e bra!! men vågar inte riktigt heller...om jag skulle få dåliga besked!!
    Blir ju helt nojig nu när illamåendet har blivit lite bättre också!! det kanske är ett dåligt tecken!?
    Men det var därför jag åkte in... typ.
    I v6+1 försvann ALLA symptom och dessutom blöder jag lite varje dag sedan dess. (Innan var det bara sporadiskt) Så jag var helt enkelt tvungen att åka in för jag var säker på att jag hade ett MA. Men nej då. Storleken stämde och hjärtat slog tydligt så det där med att blöda lite och försvinnande symptom är verkligen inte lika med att ngt är fel.

=)

• chiqita

Angiiee: vilka fynd!!!

Simpan: åå det är första gången jag hört att någon fler har sådana dubbelnysningar. Hade det förra gången också så för mig är det ett säkert graviditetstecken. Börjar dock först i v 8-9 så det går ju inte ha som första symptom då

• JohannaB

Oj, hade inte sett bf-tråden innan. Skrev in mig nu Glad

Jag är inte så illamående idag, men har kämpat för att hålla sockret stabilt hittils.

Har verkligen kommit igång och träna igen också. Har varit lite nojig för det, men nu känns det jättebra igen. Har tidigare styrketränat mycket, men fokuserar mer på kondition och "må bra"-träning nu.
    Igår på gymet så kollade min man på mig och upptäckte att det syntes. Alltså, det syns ju inte mycket, men öändå! Blev superglad!!

• ÄlskadeT
    JohannaB skrev 2011-09-07 11:45:13 följande:

Oj, hade inte sett bf-tråden innan. Skrev in mig nu Glad

Jag är inte så illamående idag, men har kämpat för att hålla sockret stabilt hittils.

Har verkligen kommit igång och träna igen också. Har varit lite nojig för det, men nu känns det jättebra igen. Har tidigare styrketränat mycket, men fokuserar mer på kondition och "må bra"-träning nu.
    Igår på gymet så kollade min man på mig och upptäckte att det syntes. Alltså, det syns ju inte mycket, men öändå! Blev superglad!!

Jag måste också komma igång och träna igen. Har också varit lite nojig angående det, men har bestämt mig för att återuppta träningen med start imorgon.

Hur är det med styrketräning när man är gravid? Okej eller?
Svar på tråden Aprilbebis 2012