• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita

Thelma: Har för mig att det var så när jag var gravid förra gången. Stramade som sjutton när jag reste och satte mig ner. Den här gången vaknar jag i stället ofta av att det stramar där nere i magen. Skulle tro det är helt normaaaalt

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, Skrutt*n 5/4-2012..? *kärlek* ?°´¯)
  • godistroll

Hur mår ni tjejer? 

Själv ha jag haft ett hemskt illaående precis som förra gången. Fy sjutton hoppas de ska ge med sig för ni är jag less på att dejta toaletten. Rynkar på näsan 

Hoppas ni andra mår bättre? 

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Thelma08

Ja jag har känt så kallad växt värk och att ligamenten drar. Men detta känns som en kniv körs in i magen. Men jag avvaktar väl och ser. Ska jobba ett par timmar till sen ska jag hem o lägga mig på soffan.

• Milljor
    mamma2kids skrev 2011-10-07 12:08:05 följande:
    vilken vecka börjar man känna av när bebis har hicka?kommer inte ihåg nånting ju
    växtvärk v.12+5 är de normalt eller är de nå annan värk jag har? :/ har som inte känt av de på 2 veckor.
    Ja hade massor av växtvärk då som kom och gick.....så det är säkert som det ska :)
  • Maximumtaste

Thelma08: kan ju vara ligamentsmärtor. Det brukar sticka till på sidorna för mig när jag reser mig ur soffan eller vänder mig tvärt i sängen.. Men hör med din bm om du är orolig så har hon säkert bra svar:)

• Milljor

Tack fr alla grattis!!! och för er som har ont...jag var orolig men efter att ha pratat med min BM så kändes det bättre. Hon sa att växtvärk kan göra riktigt ont... ta en panodil går det inet över då så ring gyn igen. Hon sa även at om det gör så ont att du inte kan sova på natten då bör du även söka hjälp!

• Maximumtaste

Lite ego här..:p:)
    idag har både jag och sambon legat och lyssnat på skruttens hjärta:) det hörs så tydligt nu:) va tvungen att låta han lyssna fast jag lyssnade igår.. Nu ska jag inte lyssna förän nästa vecka.. V14 då:D
    Blir så jäkla glad när jag har hört hjärtat.. Som på rosa moln typ:)

• Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-10-07 15:10:28 följande:
    Lite ego här..:p:)
    idag har både jag och sambon legat och lyssnat på skruttens hjärta:) det hörs så tydligt nu:) va tvungen att låta han lyssna fast jag lyssnade igår.. Nu ska jag inte lyssna förän nästa vecka.. V14 då:D
    Blir så jäkla glad när jag har hört hjärtat.. Som på rosa moln typ:)
    Åh vad härligt blir sugen på att köpa en jag med.HA en superbra helg allihopa.
    Kram
  • vicki 83

usch en hel jobb helg framför mig!!blä!!
    sen åker mannen på tisdag Men nu är han ju "bara" borta 4 veckor hihi!! Får se fram emot våran resa till kanarieöarna i november!!
     åh härligt att kub såg bra ut!! jag har mitt nästa vecka!!
    fick kallelse till rul också, 5 december!

Svar på tråden Aprilbebis 2012