• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita
    200701tös skrev 2011-10-09 19:57:08 följande:
    Hej!
    Hoppar in här ocksåGlad plussade 5augusti, är i vecka 14 nu. Det känns underbar och mår helt okejGlad BF 10 april2012. Men ni som väntar aprilbebis, har ni fått mage än?
    Välkommen in!  
    Jodå, tror vi är flera som fått lite mage, storleken varierar dock  
    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, Skrutt*n 5/4-2012..? *kärlek* ?°´¯)
  • juskus

200701tös- Jag har knappt någon mage och väntar mitt tredje barn....men om du tittar i bildtråden då får du se massor av magar:)

• 200701tös
    chiqita skrev 2011-10-09 20:01:39 följande:
    Välkommen in!  
    Jodå, tror vi är flera som fått lite mage, storleken varierar dock  
    Tackar!
    Men jag ser ingen mage änObestämd 
  • 200701tös
    juskus skrev 2011-10-09 20:01:57 följande:
    200701tös- Jag har knappt någon mage och väntar mitt tredje barn....men om du tittar i bildtråden då får du se massor av magar:)
    Samma här:) det är andra barnet jag väntarGlad, kommer inte ihåg när jag fick mage med första, då det har gått nästan 5år nuSkrattande.
  • Simpan

juskus; jag väntar också tredje och är mindre. Och med nummer två hade jag känt röresler redan vecka 13, nu är jag i vecka 15 o känner ingenting.

Jag har gått ner 8 kg, men gått upp 3 kilo av dem. Men inte startvikt än så länge,,,

• Vronki

Jag har gått upp 3kg, för att jag ätit konstant pga illamåendet. Och så äter jag mkt mer onyttigt än innan då jag åt LCHF mat.

Mage har jag redan fått, det syntes ingenting med 1an vid den här veckan. idag v11+2. 

• Milljor
    No ordinary love skrev 2011-10-09 18:57:16 följande:
    ni som har gjort kub tester, hur kommer det sig?
    Är ni 35+? 
    De erbjöd oss det och vi tackade ja....jag är 33. De erbjuder alla blivande föräldrar det där jag bor
  • Milljor

Jag har unte gått upp något men mage har jag fått....så mysigt att se hur det börjar puta :)

• Julia87

Jag saknar min pojkvän så otroligt mycket..stör mig på vad han gjort men älskar honom endå.. vill att han ska va delaktig hela tiden men är nu det endast på håll.. men hoppas han får komma hem snart.. I övrigt mår jag bra.

• Lepanden

Gravid vecka 15 här och NU har mitt illamående satt igång. Eller illa och illa..mår tjyvtjockt om ni förstår hur jag menar. Och matlust har jag inte direkt. Skall göra sockerbelastning imorgon, det ser jag inte fram emot :P men jag är glad ändå...det växer ju en liten bebbe i mig :D

Svar på tråden Aprilbebis 2012