• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • fjälla

Jag hittar inte bildtråden, kan nån länka den hit så man kan favorita?

• Maximumtaste

Fjälla: sitter på iphone så kan tyvärr inte länka..

Hoppas det är bra med alla! Någon som märkt att magen växer rejält nu efter v12? Jag kan inte dölja min längre.. En hård kula och många på jobbet tror det är två därinne:)..Jag är väldigt smal sen innan så minsta lilla put ser alla:P..

Jag har börjat drömma massa bebisdrömmar.. Drömmer att jag får en stor pojke hehe.. Har drömt nu fyra ggr att jag får en pojke.. Drömde så med sonen också så det blir spännande att se vad det blir:) ni som drömt om pojke el flicka, stämde det sen i slutändan? :)

• Tokstolla

Gjorde kub-testet igår.

Trisomi 21: 1/ 10 000
     Trisomi 18: 1/ 24670
     Trisomi 13: 1/ 77323 

Känns faktiskt helt OK nu när man är 32 :P 

• chiqita

Maximum: drömde förra gången, natten innan provsvar, att det var en frisk tjej med samma kromosomuppsättning som mig.. Stämde ju exakt

Denna gången har jag haft en dröm om en blond liten bebistjej med namn och allt.. Känslan har dock hela tiden varit att det är en pojke, kanske för att en väninna som faktiskt förutsa graviditeten hela tiden också sagt pojke så.. Blir spännande att se när vi får provsvar..
    Mage har jag också - är i 15e veckan..

Tokstolla: grattis till fint KUB!

• Thelma08

Här har magen me börjat puta lite

Är det någon mer än jag som har fruktansvärt ont i magen i mellan åt!?
    Det har hållt på nu sen i fredags och gjort
    riktigt ont i mellan åt. Ska till bm på fredag för inskrivning så får väl höra med henne då.

• JohannaB

Hej tjejer, nu är jag superorolig. Satt och fikade på jobbet och gick sen på toa. Pyttepytte lite ljusrosa på pappret. Gode Gud, kan det bara vara att slemhinnorna är supertorra? Har blött näsbod säkert tre gånger i helgen. Jag blev så rädd! Är i v 14 och såg hjärtat slå i v 12...
    Hade ont i ligamenten igår, men inte så att det störde. Kunde städa och laga mat utan bekymmer... är redan så uppstressad och lite nedstämd....

• Tokstolla
    JohannaB skrev 2011-10-11 10:55:01 följande:
    Hej tjejer, nu är jag superorolig. Satt och fikade på jobbet och gick sen på toa. Pyttepytte lite ljusrosa på pappret. Gode Gud, kan det bara vara att slemhinnorna är supertorra? Har blött näsbod säkert tre gånger i helgen. Jag blev så rädd! Är i v 14 och såg hjärtat slå i v 12...
    Hade ont i ligamenten igår, men inte så att det störde. Kunde städa och laga mat utan bekymmer... är redan så uppstressad och lite nedstämd....
    Jättevanligt med lite blodblandade flytningar. Vi blöder lite lättare i början av andra delen, så är det bara.

Med sonen hade jag blödningar till och från hela tiden.  
  • godistroll

Ja blod är nog de man är som mest nojjig för iaf jag! Huua.. 
    Jag drömmer också mycket och konstiga saker, att min bebis föddes med strl 25 på fötterna!! ;) 

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
Svar på tråden Aprilbebis 2012