• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Karisma

Kommer ni kolla kön på ultraljudet? Jag är alldeles för nyfiken person för att kunna vänta nio månader så vi ska kolla. Är det en pojke blir det billigt då vi redan har två pojkar, blir det en tjej så blir det att köpa en massa nytt. :P

Nu är det dags att städa ut förråd nummer 3 för denna veckan. Gäller att gå på förråden när man är i slängar tagen. ;)

/K

• godistroll

Vi är sugna att kolla vad det är för något!! Är också så nyfiken av mig, vi kollade med dottern så de blir nog även denna gången!

Är bara rädd att det ska vara två! Har blivit stor så snabbt och jag är ju bara i vecka 12 ännu.. :) 

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Milljor
    JohannaB skrev 2011-10-12 14:19:26 följande:
    Tackar som frågar Milljor! Ingenting idag, lite molvärk men inget blod. Väldigt skönt. Det var ju bara lite på pappret och ändå blev jag så suuuuuuperorolig, så jag avundas verkligen inte de som blöder lite då och då, även om det inte är något. Jag kände paniken växa bara av det ljusrosa på pappret.

Lustigt med halsbränna redan, Sannana. Men många har det ju ända från början så det är säkert inget kosntigt!
    Åh vad skönt att höra *andas ut*
  • Milljor
    Karisma skrev 2011-10-13 09:18:40 följande:
    Kommer ni kolla kön på ultraljudet? Jag är alldeles för nyfiken person för att kunna vänta nio månader så vi ska kolla. Är det en pojke blir det billigt då vi redan har två pojkar, blir det en tjej så blir det att köpa en massa nytt. :P

Nu är det dags att städa ut förråd nummer 3 för denna veckan. Gäller att gå på förråden när man är i slängar tagen. ;)

/K
    Jag är också alldels för nyfiken av mig....så vi ska ta reda på det :) Givetvis har det ingen betydelse vad det är men vill ändå veta :)
  • funnybunny84

nu i morse så var vi och gjorde nupp-ultrat =) vilken känsla det var att se lilla pyret duka upp på skärmen, jag  kunde inte sluta le!

• vicki 83
    funnybunny84 skrev 2011-10-13 11:13:47 följande:
    nu i morse så var vi och gjorde nupp-ultrat =) vilken känsla det var att se lilla pyret duka upp på skärmen, jag  kunde inte sluta le!
    åh vilken härlig känsla!!! jag ska dit nästa onsdag!!

Idag kände jag mig riktigt pigg när jag vaknade imorse,första gången på jag vet inte när! så jag masade mig till gymmet, så skönt!!
  • chiqita

Idag kom min man hem tidigare från jobbet men med en lite bister min, som sekunderna efter visade sig vara påklistrad och upp sken ett brett leende! Bakom ryggen hade han en bukett med underbara rosor. Agnes ska bli storasyster till en liten bror i April!!!!
    De hade visst skickat resultatet i början av veckan, men till vår gamla adress så det brevet hade vi nog aldrig fått se..
    Men weeeee!!!! Vi ska få en liten bebispojke i April!!!! Yipppie!!!

Skriv bara inget på fb, om någon känner mig där, vi ska berätta för min mans föräldrar när vi kommer dit imorrn

• JohannaB
    chiqita skrev 2011-10-13 15:07:11 följande:
    Idag kom min man hem tidigare från jobbet men med en lite bister min, som sekunderna efter visade sig vara påklistrad och upp sken ett brett leende! Bakom ryggen hade han en bukett med underbara rosor. Agnes ska bli storasyster till en liten bror i April!!!!
    De hade visst skickat resultatet i början av veckan, men till vår gamla adress så det brevet hade vi nog aldrig fått se..
    Men weeeee!!!! Vi ska få en liten bebispojke i April!!!! Yipppie!!!

Skriv bara inget på fb, om någon känner mig där, vi ska berätta för min mans föräldrar när vi kommer dit imorrn

Hurra för en liten pojke!! {#emotions_dlg.flower}

• Julia87

Ojoj här går det undan :) idag fick min bebis sin barnvagn :) visst jag kanske är tidigt ute? men va fasen :)

v 15+6 och nu är det bara 13 dagar kvar till rutin ultraljudet :) ska bli kul och se om bebisen vill visa vem h*n är :D

Har börjat få lite mage oxå :) såå mysigt!! längtar tills jag får känna dom där små sparkarna!

• Karisma

Jag har UL den 22 November, känns som evigheter tills dess. Skulle vara i v19 då om jag  minns rätt. Hoppas tiden går fort from nu. :P Är ju så nyfiken så jag spricker ang vem som gömmer sig i min redan gigantiska mage. :)

Nu ska jag renbädda i alla miljoner sängar och sen storstäda så allt är fixat tills maken kmr hem från jobbet vid 14 tiden. :)

/K

Svar på tråden Aprilbebis 2012