• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Maximumtaste

Jag har inte heller lika mycke symtom.. Va tvungen att lyssna en extra gång med angelsoundet igår för jag kände mig så ogravid:) magen växer och brösten är ömma., väldigt trött på kvällarna också men är mycket piggare på dagarna.. Illamåendet är helt borta.. Så skönt..

Fler som känner fosterrörelser tydligt nu? Jag känner dagligen.. Känns så häftigt att det är en liten person där inne:) v14+0 idag:)

• hemmakatten

Jag känner inte heller lika mycket som förut, men man har väl lite vant sig vid hur man mår nu för tiden.. Har fortfarande spända bröst som jag bara tycker blir större och större, det drar lite i livmodern, ingen matlust, trött som sjutton och ett humör som jag blir rädd för!

• vicki 83

jo känner mig trött,fast det har ju säkert med vädret att göra oxå,sen ömmar inte brösten alls lika mycket längre...hmm undra om man ska tolka detta som att det inte är bra där inne!? Tur jag ska på kub på onsdag och får reda på hur de står still...hoppas hoppas hoppas att det finns ett litet hjärta som slår!!!

• Maximumtaste

Nu när jag kom hem från jobbet och hämtat posten hade jag fått tiden till rul:) 16e nov ska vi in.. Så är i v19 då:) dem här 4 v kommer gå sååå seeegt..

• jensan1

Jag är fortfarande trött på kvällarna och vissa dagar, andra dagar kan jag vara riktigt pigg. Mår illa lite till och från, men inte som förut tack och lov.
    Brösten ömmar inte alls längre, men så är det ju kanske inte lika dramatiskt när man väntar nr 4.
    Lyssnade på bebisen nu på eftermiddagen och det är ju för underbart!

• Maximumtaste

Ååh det är ju snart anilo:) vilken v är du i då?
    Jag blev glad att jag fick lite sent för då är det nog större chans att vi får reda på könet:) får vi inte veta då ska vi åka till tittut kliniken :)

• Maximumtaste

Jensan78: lyssnade också på bebis nyss.. Nu hör man verkligen hjärtat jättetydligt! Och rörelserna:) lät sonen också lyssna.. Så mysigt:)

Svar på tråden Aprilbebis 2012