• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • emeilee
    grästuva skrev 2011-10-17 10:23:08 följande:
    Kanske kan hoppa in här hos er? Beräknad runt mitten av april som det ser ut nu
    Grattis och välkommen! Har den första tiden varit bra?

Till er andra, unnar ni er mycket gott? Godis, kakor, glass och annat onyttigt? Jag var en gottegris innan men nu är det fruktansvärt ;)
  • grästuva

Tack, jodå mycket illamående men det ser jag bara som positivt. 

Angående onyttigt så blir det en del, helst choklad men jag känner mig så slarvig varje gång jag äter det så jag försöker dra ner på det. Säger jag samtidigt som jag sitter här med en liten kopp kaffe och Polly Skäms 

• Milljor
    emeilee skrev 2011-10-17 10:42:02 följande:
    Grattis och välkommen! Har den första tiden varit bra?

Till er andra, unnar ni er mycket gott? Godis, kakor, glass och annat onyttigt? Jag var en gottegris innan men nu är det fruktansvärt ;)
    Jag med....fått dille på det mesta sött :) Igår bakade jag så det stod härliga till :)
  • JohannaB

Jag är också svår på sötsaker. Och på surt på samma gång. Jag skulle kunna äta upp hela kakburken på jobbet, samtidigt som jag trycker i mig flera gröna clementiner om dagen... försöker lägga band på mig, men det är svårt!

• emeilee

Sura saker har jag också svårt med, men godiset är min största akilleshäl! :) Blir alldeles för mycket av det, har en hel påse vid kontorsdatorn...

• hemmakatten

Jag verkar vara ovanlig här, jag kan inte äta godis längre! Mår illa bara jag tänker på det.. Köpte lite lösgodis i fredags bara för att jag så gärna ville ha men kunde inte äta det. Och choklad ska vi inte tala om.. finns inget som äcklar mig mer just nu.. Tråkigt men jag kanske ska vara glad över det istället. Det enda jag har craving på är..KRANVATTEN! Sjukt..

• godistroll

Har fått någon sorts mat mani vill ha mat mat mat och salt mat! Men godis och sötsaker har jag inget sug efter alls!! :)

• grästuva

clementiner är en stor favorit här, när jag väntade min äldsta pojk blev det ca 1 kg clementiner om dagen Oskyldig

gillar även sura äpplen och halvmogna sura tomater 

• grästuva
    tessibell när jag väntade min första kunde jag inte heller äta godis, då var det bara frukt, sallad, husmanskost och annat sunt som gick ner. Skräpmat och onyttigt kräktes jag av..
Svar på tråden Aprilbebis 2012