• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Aaglars
    Floff skrev 2011-11-16 16:27:06 följande:
    Vårt RUL gick iaf jättebra Allt såg perfekt ut och BF blev 12 april precis som vi beräknat innan. Och så fick vi veta att det blir en liten lillebror När hon väl visade området mellan benen var det ingen tvekan, för där stack en liten pillesnopp fram
    GRATTIS! Ja killar brukar vara lätta att se
    Ninnenanne skrev 2011-11-16 18:15:21 följande:
    Ååååå... nu har vi varit på RUL på Östra här i Götet.. Fick se vår lille skrutt och allt såg fint ut! Vilken känsla! Att få se sitt barn..helt sjukt att det ligger en människa där inne i magen! La upp en bild i bildtråden, skrutten gör tummen upp åt oss. Hi. Lyckorus just nu!! Jag köpte fyra bilder med mig hem..

GRATTIS - åh vad roligt!
  • Maximumtaste

Hallo alla:) har varit på rul idag och allt såg fint ut :) fick också reda på att det är en pojke:) är så glad och lättad att allt såg bra ut:) va in och köpte lite kläder och hittade en skitgullig onepiece:)
    Fick nytt bf datum. 13/4 istället för 16/4:) så går in i v 20 nu på fredag:)

• Evli
    HEEEEEEJ!

Vilken UNDERBAR dag, i dag gjorde vi vårt RUL, säger bara woooow ville aldrig gå där i från, såååå söt bebis som rörde sig, smacka med munnen och klia sig i ansiktet, kunde t.o.m räkna bebbens tår, trodde aldrig att man skullle så allt så tydligt <3 Fantastiskt....

Allt såg fint ut,  och vi blev bak flyttade hela 10 dagar, så 7 April i stället för 17:de :D yeeey.

sen fick vi se både en fin fin snopp o en pung så det verkar inte vara någon tvekan om att det är en liten kille vi väntar på <3 vi kan inte vara lyckligare!!!!

Verkar vara en helt del små pojkar som gett sig till känna i dag...

Var med på RUL på Östra, var några par som liksom oss kom ut i STORA leenden, härligt <3

Svävat på moln hela dagen!

Lycka till alla andra som har RUL kvar.... 
  • No ordinary love

Jag var på RUL/Organscreening idag och det blir en liten pojke här med :)
    Och datumet ändrades med till den 13 april istället för den 15 april :)
    Allt såg bra ut och man såg hur han drack och smaskade och vi fick tummen upp av honom på en bild :)

Nu gäller det att komma på ett passande namn med :)
    Har ni börjat fundera på namn? 

• No ordinary love

Jag var på RUL/Organscreening idag och det blir en liten pojke här med :)
    Och datumet ändrades med till den 13 april istället för den 15 april :)
    Allt såg bra ut och man såg hur han drack och smaskade och vi fick tummen upp av honom på en bild :)

Nu gäller det att hitta ett passande namn med :)
    Har ni börjat fundera på namn? 

• chiqita

Så härligt att läsa om alla lyckade RUL som varit idag! Verkar som April är en riktig pojkmånad Grattis alla!

Bullmamma: Jo här funderas det en hel del på  namn. Vi är nästan på det klara med vad vi vill men nu när jag kommit fram till att mannens förslag är bra så är inte han säker på vad han vill hehe.. Så håller vi på, en framåt och en tillbaka..

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 6/4-2012..? *kärlek* ?°´¯)
  • Ninnenanne
    Evli skrev 2011-11-16 21:17:56 följande:
    HEEEEEEJ!

Vilken UNDERBAR dag, i dag gjorde vi vårt RUL, säger bara woooow ville aldrig gå där i från, såååå söt bebis som rörde sig, smacka med munnen och klia sig i ansiktet, kunde t.o.m räkna bebbens tår, trodde aldrig att man skullle så allt så tydligt <3 Fantastiskt....

Var med på RUL på Östra, var några par som liksom oss kom ut i STORA leenden, härligt <3
    Härligt!! Vi var där vid 13.15.. kanske våra vägar korsades :) 
    Live, love, laugh 
  • Thelma08

Åå va kul med lyckade RUL
    Själv e man lite nervös vi har vårt om en vecka och hoppas allt är bra.

• juskus

Grattis till alla lyckade rul, många pojkar som sagt, men vi väntar vår tredje tjej vi:) namn funderar jag på hela tiden, men tycker att det är supersvårt denna gång, förstår inte hur vi nånsin ska bestämma oss, haha

• Aaglars
    Maximumtaste skrev 2011-11-16 20:35:21 följande:
    Hallo alla:) har varit på rul idag och allt såg fint ut :) fick också reda på att det är en pojke:) är så glad och lättad att allt såg bra ut:) va in och köpte lite kläder och hittade en skitgullig onepiece:)
    Fick nytt bf datum. 13/4 istället för 16/4:) så går in i v 20 nu på fredag:)
    GRATTIS!!! Visst är det fantastiskt med UL!!!

Jag får vänta till 1/12...Men har ju gjort en hel del UL tidigare iom att detta är vårt tredje barn.

Grattis igen{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Aprilbebis 2012