• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • AnnkAn80
    Aaglars skrev 2011-11-18 14:47:49 följande:
    Välkommen hit!!!

Jag väntar mitt tredje barn med BF 30/4. Ska på UL 1/12
    Tack! Skrattande

Vi har båda samma datum för BF OCH samma RUL datum! Solig
  • Kryssarinnan
    rastlös skrev 2011-11-18 15:49:08 följande:
    Vi har kollat på en sån här vagn www.babyjogger.se/cityselect.aspx
     Där kan man ha båda barnen vända mot sig och även köra den som en enkelvagn. Det är lite samma tanke som P&T. 
    Jag har tittat på den i affär och med liggdel för bebisen så blir den jättelång! Så den går tyvärr inte heller att ta med på bussen på ett smidigt sätt. P&T har ju ett hjul framme som gör vagnen rätt lång, även om den i övrigt är rätt så nätt. Men jag blev besviken på att sitsarna känns så himla tunna och rangliga, inte så solida och sköna för flera år...
  • Milou88

Roligt ser att ni pratat om namn :)
    Själv så gillar jag namnen:
    Alvin, Thelma och Tilda

• Kryssarinnan
    hannisfashionista skrev 2011-11-18 16:44:10 följande:
    F mamm till f:

Hallå! Kolla in bugaboo donkey! Den ska vi köpa! :)
    Jo men det är ju också en vagn där de sitter bredvid varandra. Uteslutet, tyvärr...
  • No ordinary love
    AnnkAn80 skrev 2011-11-18 13:27:12 följande:
    Hej alla!

Jag hoppar gärna in här då jag och min man väntar vårt andra barn i april! :)

Har inte läst hela tråden utan bara de två senaste sidorna. Grattis till alla lyckade rul, kul! ;)
    Vi ska på rul i början av dec, spännande. :)

Ang namn tycker jag att Ella är fint.

Bullmamma81:
    Om ni är så himla nöjda med KD, hur vet ni då att de har så bra service? :p
    Vi köpte den vagnen via blocket och när vi skulle byta till sittdel så visade det sig att selen inte var komplett, så allt jag gjorde var att maila och förklara läget. 

Jag fick ett svar att de ville ha ett foto på det som saknades och det fick dem, inom en vecka fick jag reservdelen gratis plus en stor och fin reflex till vagnen.

• Lepanden

Namn på barnet....vi har William eller Lovis som förslag. Men eftersom jag har islänningar bak i släkten så hade jag gärna haft nåt isländskt namn, kanske som andranamn. Har fastat lite för Jorunn, Eydis, Valdis eller Vigdis, vad tycker ni om dom? Sambon är tveksam.

• Lepanden

Haha...märkte att jag tydligen bara har tänkt på tjejnamn på isländska trots att vi faktiskt inte har en aning om ifall det blir en kille eller tjej, kanske får fundera lite på pojknamn också då :P

• AnnkAn80
    No ordinary love skrev 2011-11-18 23:04:52 följande:
    Vi köpte den vagnen via blocket och när vi skulle byta till sittdel så visade det sig att selen inte var komplett, så allt jag gjorde var att maila och förklara läget. 

Jag fick ett svar att de ville ha ett foto på det som saknades och det fick dem, inom en vecka fick jag reservdelen gratis plus en stor och fin reflex till vagnen.

Det må jag säga att de har bra service om du dessutom hade talat om att vagnen var köpt på blocket och de inte krävde kvittot m.m.
Svar på tråden Aprilbebis 2012