• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • No ordinary love
    Längtan efter 3 skrev 2011-12-12 15:17:57 följande:
    Jag väntar tvillingar ;)
    Så det kommer funka perfekt :P
    Annars tror jag inte det kommer gå så bra, då kommer den stora "krossa" den lilla =\
    Då är det en annan femma om det är två minisar som ska dela, trodde det var olika storlekar på barnen :D
  • Karisma

Tog ung 4min för en tjej att gissa rätt på 54.6% av totalt 280 avverkat. Skrattande Hon har en flicka på 4mån så jag trodde hon skulle vara den som knäckte det. Tungan ute

/K

• Längtan efter 3
    No ordinary love skrev 2011-12-12 20:27:19 följande:
    Då är det en annan femma om det är två minisar som ska dela, trodde det var olika storlekar på barnen :D
    hihi :D
    Blir för trångt i våra sängar om vi ska samsova med båda... sen brukar vår "lilla" tjej (5 år) fortfarande komma till oss på natten... 5 i vår säng funkar INTE ;)
  • Thelma08

På tal om Rul i Skåne så gäller det inte på CSK i Kristianstad vi får bara 1 i v 18.
    Men dom pratar ju om att alla i Sverige ska få 2 RUL

• grästuva

Det var min BM som sa att dom var låga. Tror hon sa att gränsen låg vid 20 för när man behöver järntillskott dagligen.  
    Vad ligger ditt blodvärde på? 

• Aaglars

Grästuva. Hon talade bara om depåvärdet...10,8 var mkt lågt sa hon och jag fick omg börja m Niferex.

• grästuva

Ja det är väl depåerna som avgör tror jag. Bra att du började med järntillskott så det inte tas mer av depåerna. Äter du en om dagen eller mer?

• Karisma

oj vad jag känner mig snurrig ang värdena ni prata om. Minns inga värden runt 20? Tror jag hade 113 blodvärde sist och att det var lågt så jag skulle behöva järn. Måste ju ha snurrat till allt hon prarat om.

/K

Svar på tråden Aprilbebis 2012