• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • TusenTankar

Kendi - finner inga ord:( ta nu hand om varandra! Jag blir så arg och ledsen, känns så fruktansvärt orättvist och förbjudet att något sådant ska få hända! Sänder all styrka till dig och en dunderkram...

• emeilee

Kendi, som tidigare skrivit så finner inte heller jag några ord. Usch så tragiskt.... Sänder dig och familjen många varma kramar Hjärta

Därför borde jag väl inte klaga på att jag fått magsjuka...aldrig mått så dåligt..

• No ordinary love

Beklagar er förlust Kendi, jag har mardrömmar om att detta ska hända mig nästan varje natt. Jag lider verkligen med dig och hoppas att ni kommer få styrkan att vilja försöka igen. Varma kramar till dig och din man.

• vicki 83

Kendi!! Vet inte vad jag ska säga,finns inga ord för hur ledsen jag är för eran skull!!! Skickar mina varmaste kramar till er!!

• hemmakatten

Kendi: Blir helt kall, vad hemskt att läsa vad ni gått igenom.. Beklagar verkligen, kan inte förstå hur det måste kännas för er nu. Skickar mina varmaste tankar och en massa styrkekramar till er!

• TusenTankar

Är det någon här som är med i den där fb gruppen för oss, som jag vet det har varit snack om för längesedan? Känner det är dags för mig att kanske gå med i den nu.

• Floff

Kendi - finner inga ord för det ni gått igenom! Beklagar verkligen er förlust! Många varma kramar till dig och din partner, hoppas ni finner styrkan att ta er vidare så småningom.

• juskus

Kendi-nämen fy så hemskt, stackars stackars er, finns inga ord, tycker absolut att du ska vara stolt över att du fixade det absolut svåraste som måste finnas att göra.....styrkekramar och försök att ta hand om dig själv och er tillsammans och denna hemska orättvisa sorg, kram

Svar på tråden Aprilbebis 2012