• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • AnnC

Beklagar det som hände er Kendi, så fruktansvärt att förlora sitt barn. Ta hand om varandra!!

• Maximumtaste

Tusentankar: gruppen på fb heter aprilbebisar 2012.. Sök på fb:) är en rosa och blå barnvagn som bild till gruppen..

• hemmakatten

Någon av er som tecknat gravidförsäkring? Tankar kring det? Jag har inte tecknat någon men funderar på att göra det nu..

• grästuva

har inte heller tecknat gravidförsäkring men ska göra det idag. Ska sätta mig ner och kolla igenom dom alla. Rekommenderar alla att teckna en sådan.

• AnnC

Här är en bra sida där man kan jämföra de olika gravidförsäkringarna:
    http://www.gravidförsäkring.se/jamfor-gravidforsakringar

Själv har jag faktiskt tecknat två gratisförsäkringar, hos Trygg-Hansa och Länsförsäkringar. Har för mig jag tyckte Trygg-Hansa var bäst, men så har vi Länsförsäkringar på allt annat och kommer nog fortsätta ha det så sen så därför blev det båda, kostar ju ändå inget

• Aaglars
    hemmakatten skrev 2011-12-28 11:23:09 följande:
    Någon av er som tecknat gravidförsäkring? Tankar kring det? Jag har inte tecknat någon men funderar på att göra det nu..

Japp - Trygg Hansa. Haft det under alla graviditeter och har det även sen i fortsättningen
  • Thelma08

Vi har tecknat skandias grav försäkring.

Svar på tråden Aprilbebis 2012