• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • emeilee

Karisma, tänkte på enbart liggdelen. Inte chassit. :)

• No ordinary love

Vi har hört mkt bra om den, har en vän som har en UJ singel som dem var väldigt nöjda med. 

Nu har vi en Kronan Duo och tyvärr har dem ingen syskonvagn annars hade jag tagit den, men den är lite tung att köra... 

Vi vill ha en vagn som är lätt att köra och svänga och jag vill att mina barn ska sitta skönt i den. Vi tittade på en City Select först, men vill att barnen skall sitta bredvid varandra. 

Det är svårt att välja vagn, men vi har valt att gå efter rekommendationer, men jag har ingen i min umgängeskrets som använder sig av syskonvagn...
    Det har blivit att vi tittat mkt på nätet och kollat forum och undersökningar osv...  

• No ordinary love
    No ordinary love skrev 2012-01-03 23:10:34 följande:
    Vi har hört mkt bra om den, har en vän som har en UJ singel som dem var väldigt nöjda med. 

Nu har vi en Kronan Duo och tyvärr har dem ingen syskonvagn annars hade jag tagit den, men den är lite tung att köra... 

Vi vill ha en vagn som är lätt att köra och svänga och jag vill att mina barn ska sitta skönt i den. Vi tittade på en City Select först, men vill att barnen skall sitta bredvid varandra. 

Det är svårt att välja vagn, men vi har valt att gå efter rekommendationer, men jag har ingen i min umgängeskrets som använder sig av syskonvagn...
    Det har blivit att vi tittat mkt på nätet och kollat forum och undersökningar osv...  
    Vi har tom gått fram till folk på stan och ställt frågor till dem, man vill ju veta vad "vanligt" folk tycker och hur dem upplever vagnen.
  • Miss Giggle

Jag funderar på en babytravel Dublin.
    Det enda är att de måste sitta framåtvända
    Alt är ju typ basson duo. Ngn erfarenheter sv den?

• godistroll

Karisma. Är det Jessica du klipper dig hos?? :)

• AnnkAn80
    Kaosmamma skrev 2012-01-03 23:04:27 följande:
    Första länken är en duo och normalpris :)

De andra är ju begagnade och därmed billigare, vissa ganska gamla till och med. Det ser man på handtagen :) vi har en från 05, älskade den men nu blir det nytt.
    Jo, jag vet att de andra är begagnade. :)
  • AnnkAn80
    No ordinary love skrev 2012-01-03 23:12:02 följande:
    Vi har tom gått fram till folk på stan och ställt frågor till dem, man vill ju veta vad "vanligt" folk tycker och hur dem upplever vagnen.
    Hur reagerar de då?? :))
  • No ordinary love
    AnnkAn80 skrev 2012-01-03 23:24:01 följande:
    Hur reagerar de då?? :))
    Folk är mer hjälpsamma än man tror och vi har alltid fått ett trevligt bemötande av dem vi gått fram till.
  • Hemlighet

Är det bara jag som inte har varit hos bm igen efter inskrivningen?? Är idag i vecka 24+1 och har inte tid hos min bm förens i vecka 25+5:/ pga att hon har sem:/
    Måste dock ringa en annan bm i dag för att kolla järnvärdet:/

• Vronki
    Hemlighet skrev 2012-01-04 07:28:19 följande:
    Är det bara jag som inte har varit hos bm igen efter inskrivningen?? Är idag i vecka 24+1 och har inte tid hos min bm förens i vecka 25+5:/ pga att hon har sem:/
    Måste dock ringa en annan bm i dag för att kolla järnvärdet:/

Nä, jag har inte heller vart där än, har inte tid förräns om 2 v... då är jag oxå i v 25+5.. men dom räknar ju att man ska vara i v 25 (dom räknar ju fulla v) iaf där jag går...
Svar på tråden Aprilbebis 2012