• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Karisma
    godistroll skrev 2012-01-03 23:19:15 följande:
    Karisma. Är det Jessica du klipper dig hos?? :)
    Japp det är det. Skrattande Har klippt mig hos henne enda sen hon börja. Jättego tjej som vet precis hur mitt hår fungerar och sen har hon bra minne så jag slipper komma ihåg vilka frisyrer och färger jag inte varit nöjd med. Tungan ute  Nackdelen för henne är att jag har så tjockt hår, tar lååång tid att klippa och färga mitt hår. Nu klipper jag mig hos henne på nya salongen i Umeå. Karln skicka dit mig nu innan nyår då han tyckte jag såg hemsk ut i håret. Tackar... Skrattande 

• Karisma
    emeilee skrev 2012-01-03 23:06:38 följande:
    Karisma, tänkte på enbart liggdelen. Inte chassit. :)

Ahh då hänger jag med. Skrattande
  • Karisma

Just nu skulle jag vilja bo i Östersund eller i Luleå för där finns det vagnar jag vill ha!!!! Åhh att det ska vara så långt dit. Rynkar på näsan Vill ju som inte köpa vagnen utan att titta på den heller (om de skulle skicka den).

/K

• godistroll
    Karisma skrev 2012-01-04 11:30:57 följande:
    Japp det är det. Skrattande Har klippt mig hos henne enda sen hon börja. Jättego tjej som vet precis hur mitt hår fungerar och sen har hon bra minne så jag slipper komma ihåg vilka frisyrer och färger jag inte varit nöjd med. Tungan ute  Nackdelen för henne är att jag har så tjockt hår, tar lååång tid att klippa och färga mitt hår. Nu klipper jag mig hos henne på nya salongen i Umeå. Karln skicka dit mig nu innan nyår då han tyckte jag såg hemsk ut i håret. Tackar... Skrattande 
    Ja hon hörs va jätte duktig! Ha gått samma klass som henne ett tag när hon gick omvårdnads!
    Tror nog hon får med sig mycke kunder till umeå..
    28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Aaglars

För min del känns det helt ok att det inte är tätare besök hos bm. Inte mkt hon kan göra ändå.
    Känner man rörelser i magen så lever ju barnet Har man frågor kan man ringa.Och det är ju inte förrän i ca v25 som de börjar mäta SF-måttet. 

• Karisma
    godistroll skrev 2012-01-04 11:42:51 följande:
    Ja hon hörs va jätte duktig! Ha gått samma klass som henne ett tag när hon gick omvårdnads!
    Tror nog hon får med sig mycke kunder till umeå..
    Tror inte lyckselekunderna följer med blir ju så jäkla långt att åka, de andra tjejerna på vip är duktiga dem med. Men jag får försöka ragga nya kunder till henne. Tungan ute Ja hon har ju hunnit med att jobba inom vården åxå. Hurtig brud som vet vad hon vill.

/K
  • godistroll

Men visst! Men ja tro att om man hitta nån som verkligen gillar så tro jag inte de spela så stor roll då många från lycksele åker rätt ofta till ume.. Men man vet ju aldrig! Hoppas de kommer gå bra för henne!

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • No ordinary love

BM-besöket idag:

Vecka 25+4
    SF: 26
    HB: 95 (får börja med två st Niferex om dagen) 
    Puls: 120/65

Och jag har bara gått upp 3 KG, jag kan inte fatta det, jag trodde jag gått upp minst 10 KG.
    Så jag var lite lättad då jag gick därifrån :D (har kvar 20 KG från min förra graviditet som jag ska träna bort.)

• No ordinary love
    Aaglars skrev 2012-01-04 17:16:12 följande:
    Bullmamna lät ju jättebra allting! Utom hb...
    HB:et förklarar mitt humör och min trötthet, så jag hoppas jag blir piggare och orkar mer med hemmet nu :)
Svar på tråden Aprilbebis 2012