• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • No ordinary love
    Kaosmamma skrev 2012-01-03 17:44:16 följande:
    Bull: duon är den som alltid funnits, och som man sett överallt. Duet är ny och den är mindre. Så smidig och skön att köra, men för liten för oss. Man kan se det som en jämförelse mellan vanliga singel UJ och Swiften :) det skiljer ca 1000 SEK mellan duon och duet, duet är billigare. Men provkör först, var ganska bra skillnad.
    Tack så mkt, då får vi gå till butik och provköra vagnarna...
    Det är så svårt att bestämma sig, då det handlar om så mkt pengar... 

• No ordinary love
    Kaosmamma skrev 2012-01-03 17:44:16 följande:
    Bull: duon är den som alltid funnits, och som man sett överallt. Duet är ny och den är mindre. Så smidig och skön att köra, men för liten för oss. Man kan se det som en jämförelse mellan vanliga singel UJ och Swiften :) det skiljer ca 1000 SEK mellan duon och duet, duet är billigare. Men provkör först, var ganska bra skillnad.
    Vad ingick det i priset du betalde?
    Jag tittar på pramworld och det ingår en hel del för en billigare summa än vad bara vagnen kostar i Sverige...

• Kaosmamma

Ja det är mycket pengar!! Men så bra vagnar :) vi köper i den butik vi är stammisar i, köpte vår gamla UJ duo där också. Och nästan allt till barnen... Så det var tjo och tjut när vi kom in med en mage för fjärde gången ;) så gulliga där! Typ strax över 9000, med regnskydd. Det är chassi och sittdelar. Liggdel har vi, men den kostar annars ca 1900. Du kan säkert hitta en hel del billigare på nätet!!! Eller är helt säker på det :) vi gillar att ha nära till butik om det är nåt som strular eller så. Vet att vi har bra service där :) men provkör i butik och beställ på nätet!

• AnnkAn80
    No ordinary love skrev 2012-01-03 17:53:49 följande:
    Vad ingick det i priset du betalde?
    Jag tittar på pramworld och det ingår en hel del för en billigare summa än vad bara vagnen kostar i Sverige...
    Jag trodde ni hade bestämt er med tanke på länken du hade lagt upp...
  • Karisma
    godistroll skrev 2012-01-03 14:51:56 följande:
    Karisma här i Lycksele har vi bergs som säljer emmaljunga han kör ut dem och är en av de billigaste i Sverige!! För visst bor du i Umeå? :)

Var ligger Berg i Lycksele? Mitt i centrum? Har inte helt koll på alla affärer som finns där. :) Jag bor mitt emellan Lycksele och Umeå. Tungan ute
    emeilee skrev 2012-01-03 14:38:44 följande:
    Karisma, tror de ligger på runt 2600kr, har för mig jag såg det ngnstans
    Kanske tänker du på någon annan vagn. Den kostade 4800kr på köpbarnvagn.se. Alltså ingen sulky utan en vagn man kan använda från början.
    AnnkAn80 skrev 2012-01-03 15:26:40 följande:
    Mitten bak, tycker jag låter livsfarligt...

För att?

/K
  • AnnkAn80
    Kaosmamma skrev 2012-01-03 19:47:25 följande:
    Ann: vad för länk... Har jag lagt upp nån länk? Eller bullmamman?

Bullmamma...
Svar på tråden Aprilbebis 2012