Karisma skrev 2012-01-09 18:23:27 följande:
glammom.se/
Någon som hört talas om den här sidan? Är ju lite feg att beställa från okända sidor?
/K
Har inte hört talas om sidan, men har en allmän reflektion efter att ha sett de fina grejerna:
Jag skulle gärna köpa någon fin amnings-bh som t.ex.
http://glammom.se/bastsaljare-sista-exen/la-leche-league-vanessa-leopard/ men jag tycker att sådana vadderade bh:ar aldrig går att öppna tillräckligt mycket utan de är fästa i bygeln (se bild 4). Jag vet inte hur andra kvinnor är skapta, men mina bröstvårtor sitter mitt på bröstet och inte i överkant, och då måste man kunna öppna mer än bara överkanten på kupan för att hela vårtgården ska blottas och bebisen kunna få ett bra tag.
Med mitt förra barn hade jag amningslinnen från Lindex som jag tyckte var superbra. Då behövde man inte visa magen när man drog upp tröjan, och så var de sköna. Passar de med ungefär normalstor byst i förhållande till klädstorleken (jag köpte stl 36/38). Sedan hade jag på mig mjuka bh:ar som var så elastiska att man kunde dra fram bröstet upp ur kupan, som Åhléns egna märkes bh utan kupa och vaddering. Det blir väl likadant denna gång, om jag inte hittar något, men det vore kul med en lite finare och sexigare bh...