Kaosmamma skrev 2012-01-08 00:07:29 följande:
Lima: känns ganska bra ändå, är inte så jätte orolig och inte när det gäller vikten... Inte nu efter senaste ul och att bm ska ha koll på måtten. Men innan var jag orolig!! Och då kunde hon inte avläsa hela hjärtat heller. Tror en del av oron kommer från Filippa (ena dottern) också. Magen är fortfarande mindre än innan men den har vuxit, men fick verkligen pyspunka!! Såg du bild? Kan lägga upp om du vill. Aldrig haft så innan med de andra men finns säkert någon naturlig förklaring. Men det ihop med första ul så blev jag riktigt ledsen. Men allt känns lugnare nu :)
jo jag såg bilden och den såg absolut mindre ut. jag kan iofs tycka att det ibland är stor skillnad på morgon och kväll och sådär men om du upplevde stor skillnad var det säkert så. skönt att det känns lugnare igen. ibland tycker jag det känns som om man håller andan hela tiden, och inte blir det bättre när bebisen har kommit heller ;) det finns alldeles för mky att oroa sig för när man satt barn till världen..
Thelma08 skrev 2012-01-08 08:50:38 följande:
Usch dessa svamp infektioner tar död på mig. Nu har det ändå varit bra ett par veckor men igår kväll började jag känna av det igen.
Det är nog 5 el 6 svampinfektionen jag har nu under denna grav. Brukar aldrig ha det annars...
Får man ta vagiatorerna nu? Vet att man fick det under första trimester men nu då andra och tredje??
jag vet inte riktigt heller men jag har för mig att tea-tree olja är jättebra mot svamp, googla och se vad du hittar, tror du måste spä ut den men har för mig att man kan smörja direkt i underlivet med den.