• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Nej jag känner inget alls och har buffat och grejat. Har pratat med förlossningen och skulle köra in på en gång.

• Thelma08

Allt va bra med bebis men jag har mycket sammandragningar.
    Dom sa att vi nog fick va beredda på att han kommer för tidigt... Hur dom kunde veta det vet jag inte för dom kollade aldrig tappen. Men det behövs kanske inte.
    Så mycket vila och inga tunga lyft...
    Måtte han stanna inne Ett tag till.
    Men han mådde inte dåligt av alla sd i alla fall vissa kan vist göra det.
    Men vi tar en dag i taget och sätter upp delmål. Delmål 1 är att han ska stanna till v 30 i alla fall.

• hemmakatten

Åh. Vad skönt att han mår bra!!! Du får ta det riktigt lugnt nu och så håller vi tummarna för att han stannar i magen många veckor till! Hjärta

• godistroll
    Thelma08 skrev 2012-01-10 11:14:28 följande:
    Allt va bra med bebis men jag har mycket sammandragningar.
    Dom sa att vi nog fick va beredda på att han kommer för tidigt... Hur dom kunde veta det vet jag inte för dom kollade aldrig tappen. Men det behövs kanske inte.
    Så mycket vila och inga tunga lyft...
    Måtte han stanna inne Ett tag till.
    Men han mådde inte dåligt av alla sd i alla fall vissa kan vist göra det.
    Men vi tar en dag i taget och sätter upp delmål. Delmål 1 är att han ska stanna till v 30 i alla fall.
    Vad skönt att det såg bra ut, nu får du se till att vila och vila. Blev du sjukskriven?
    28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • grästuva

Vad skönt att bebis mådde bra, förstår att risken för förtidsbörd oroar men håller tummarna för att han stannar i magen många veckor till. Ska du få flera kontroller?

• Maximumtaste

Thelma08: konstigt att de inte kollade tappen.. Jag hade sd förra veckan och fick åka in på fl för koll och de gjorde ultraljud på tappen för att vara säkra på att den inte minskat.. Den hade inte påverkats något på mig iaf och har inte haft sd sen dess.. De gjorde även vanligt ul.. Va i v 26 då..
    Hoppas bebisen stannar kvar många veckor till!!

• lima76

thelma08: usch vad jag blev nervös när jag läste dina inlägg om att inte känna bebisen! vad skönt att han mår bra fast jag förstår hur jobbigt det måste kännas att få höra att han antagligen kommer för tidigt. om de inte preciserade varför kan du kanske ringa och be din BM kolla vad de skrivit i din journal, se om du får en förklaring. är du sjukskriven nu då? hoppas iaf att det blir jättebra!

Svar på tråden Aprilbebis 2012