• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Floff

Var också hos BM i morse. Blodtrycket ner till 120/nånting och järnet UPP! Från 117 till 123 utan att jag tagit Hemoferen som jag köpte (blev knas i magen..). Lite knasigt Hon tyckte inte jag behövde ta några tillskott alls men jag ska köpa Blutsaft mest för min egen pigghet.

• Karisma
    lima76 skrev 2012-01-09 13:35:15 följande:
    är det ngn som har kolla på vart man kan hitta mamma-mjukisbyxor? förra graviditeten köpte jag ett par på hm i velour och det är typ i dem jag bor numera.. jeans har jag mer när jag ska ut men när jag bara går hemma så känns mjukisar mysigare. men hittar inga... hm verkar inte ha iaf..

http://www.hm.com/se/product/96691?article=96691-A

Sånna här går jag i och sen velourbyxor har jag åxå (8år gammal) men de är ung två strl för stor så jag är extra snygg i dem.  Tungan ute Jeansen tar jag när jag lämnar huset. Flört Annars har jag åxå vanliga mjukisbyxor som bara har mjuk mudd, både breda och de som hamnar under magen. Fungerar bra det åxå. Skrattande

/K   
  • Karisma

Snacka om att tempen går upp snabbt för mig. Har sovit på soffan ett tag och skulle nu börja med korvstroganoffen. MEN då har karln lagt in korven i FRYSEN!!!! Skrikandes Åhhhhhh snacka om att jag hetta och han (som är på jobbet) fick sig en redig utskällning! Nu är korven i micron för upptining men vad tusan mitt matschema stämmer ju som inte tidsmässigt längre. Tungan ute Blev inte som jag planerat det och det är livsfarligt om ngn kommer ivägen för mina planer just nu, aningen kort stubin. Flört

/K  

• hemmakatten

Appropå mamakläder.. Vet ni var man kan köpa amningsbehåar som inte är alldeles jättedyra i "ovanliga" storlekar? På de vanligaste affärerna finns det bara upp till D-kupa i 75 och jag behöver DD eller E..

• Kaosmamma

Ang bh... Har E kupa i vanliga fall och mina blir groteska när de fylls. Men hörde att change, heter dom det? Hmm, tror det. Iaf, att de har stora stlk, fina och prisvärda... Jag ska kolla där för jag måste prova, kan inte beställa vis nätet.

• Karisma
    hemmakatten skrev 2012-01-09 16:43:03 följande:
    Appropå mamakläder.. Vet ni var man kan köpa amningsbehåar som inte är alldeles jättedyra i "ovanliga" storlekar? På de vanligaste affärerna finns det bara upp till D-kupa i 75 och jag behöver DD eller E..

Ingen aning, hoppades på att twilfit skullle ha ngn bra till mig men priserna lär ju vara höga tyvärr. Säg till om du hittar ngt bra ställe där de är billiga. :)
    Kaosmamma skrev 2012-01-09 16:45:51 följande:
    Ang bh... Har E kupa i vanliga fall och mina blir groteska när de fylls. Men hörde att change, heter dom det? Hmm, tror det. Iaf, att de har stora stlk, fina och prisvärda... Jag ska kolla där för jag måste prova, kan inte beställa vis nätet.

Change har jag aldrig hört talas om, måste nog googla. :P

/K
  • Karisma
    Kaosmamma skrev 2012-01-09 16:55:20 följande:
    Jupp. Change :) vet dock inte om de finns överallt men är iaf en kedja.

Härligt de finns ju i Umeå, ska in och testa där. Ska kolla in Ingrids åxå och se vad de har inne. Måste snart få det bortgjort. Annars lär jag ju glömma bort med mitt superdåliga minne. :P

/K
Svar på tråden Aprilbebis 2012