• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Mom86

Hej allihop. Längesen jag var inne och skrev något här.

Går in i vecka 28 idag, och tiden går så fort. BF 11april.

Ang graviditetspenning så fick jag också min godkänd jätte fort, tog knappt 2v. (när jag vänta sonen 09 tog det 6v). Jag jobbar med handikappade barn och ungdomar och beskrev min arbetsdag tydligt och inte hade dom några frågetecken. Så ska jobba 4v till, känns länge, då jag nu börjar få ont i både ryggen och fogarna. Men 4v ska jag väl klara av till.    

• Sannana

Jag skickade in ansökan om grav penning vid lucia, har fortfarande inte hört ett ljud...

• Miss Giggle

Är jag den ende som inte ska få gp? Är väl mest glad att jag slipper joxa med sånt o fk är ju inte det roligaste stället att ha i göra med!

• trollet83
    Miss Giggle skrev 2012-01-12 22:25:20 följande:
    Är jag den ende som inte ska få gp? Är väl mest glad att jag slipper joxa med sånt o fk är ju inte det roligaste stället att ha i göra med!
    Nej, jag vet inte om min blir godkänd som jag skrev, endast om min arbetsgivare vill stänga av mig kan den troligtvis bli godkänd så får se vad chefen säger imorgon..
  • Floff

Miss Giggle: Nejdå, här har du en kontorsråtta utan minsta chans till gp

• Floff

Önskar man kunde få gp när man har helvetesresor till och från jobbet istället! Blir helt GALEN på hur folk beter sig i t-banan. Knuffas, armbågas i magen, tränger sig i köer, vägrar resa sig trots att man kör upp magen i nyllet på dem, suckar och muttrar när man inte kan gå i 150 km/h för att fogarna gör så förbenat ont.. Okej att hormonerna sprutar men GAAAHHH vad sur jag blir varje dag!

• emeilee

Jag söker inte heller gravpenning. Jobbar också som kontorsråtta men just nu tror jag att jag blir sjukskriven pga en fraktur som jag fick i somras efter att jag trillat av hästen. Har sjukt ont i ryggen stundtals och då hjälper det inte att man sitter på rumpan hela dagarna..

Fick när jag var hos BM sist det här intyget om att man är gravid. Ska det ändå skickas in till FK?  

• Floff

emeliee: Ja, moderskapsintyget ska du skicka in för att få föräldrapenning sen (tror jag...)

Svar på tråden Aprilbebis 2012