• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Majsan242

Jag ligger på den högre kurvan men det är normalt ju så jag oroar mig inte...

• Ljushuvudet

Hejsan alla glada!

Det är spännande att följa er och BF närmar sig nu ju för er Solig
    Har ni någon BF-lista eller bildtråd som ni vill att jag länkar till i trådstarten?

• Karisma
    hemmakatten skrev 2012-01-19 11:58:25 följande:
    Hej Sockerbrallan! Kul att höra från dig! Hur är allt? Hur går det..?

BF-listan i trådstarten stämmer, du kan lägga till bildtråden om du vill:) Många som frågar efter en sådan som är nya!

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m60324373.html 
    Stämmer verkligen bf-listan? Många där man inte ens känner till. Eller som jag inte alls känner igen nicket på. Skulle va kul med en helt ny bf-lista men kanske bara jag som tycker det? :P

/K  
  • hemmakatten
    Karisma skrev 2012-01-19 12:03:46 följande:
    Stämmer verkligen bf-listan? Många där man inte ens känner till. Eller som jag inte alls känner igen nicket på. Skulle va kul med en helt ny bf-lista men kanske bara jag som tycker det? :P

/K  
    Förlåt! Kollade på helt fel BF-lista! Den här är nyss uppdaterad så den kan läggas till i trådstarten?

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861.html 
  • Karisma
    hemmakatten skrev 2012-01-19 12:18:10 följande:
    Förlåt! Kollade på helt fel BF-lista! Den här är nyss uppdaterad så den kan läggas till i trådstarten?

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861.html 

Men den är ju kopplad til en helt annan apriltråd? Eller? som sagt om alla i denna tråden använder den så fungerar ju det. Är väl jag som är snurrig och inte känner igen mga namn i den listan heller. :P

/K
  • hannisfashionista
    Ljushuvudet skrev 2012-01-19 11:39:13 följande:
    Hejsan alla glada!

Det är spännande att följa er och BF närmar sig nu ju för er Solig
    Har ni någon BF-lista eller bildtråd som ni vill att jag länkar till i trådstarten?
    Hallå! 

Jag såg att du redan fått svar på detta!
    Hur är det med dig? Glad 
  • hemmakatten
    Karisma skrev 2012-01-19 12:28:43 följande:
    Men den är ju kopplad til en helt annan apriltråd? Eller? som sagt om alla i denna tråden använder den så fungerar ju det. Är väl jag som är snurrig och inte känner igen mga namn i den listan heller. :P

/K
    Haha, då har jag ingen aning:)
  • hannisfashionista
    juskus skrev 2012-01-19 09:04:13 följande:
    Hannis- tror inte matintaget påverkar, bebisen tar det den behöver, angående sf mått, mitt mått låg på 21 i v 25 men växte till sig till 26 i v 28, så ditt mått kanske också skuttar upp men det är klart man oroar sig även fast det med största sannolikhet inte är någon fara men ett Tul ska du absolut kräva, jag ska på ett om 4 veckor:) Thelma08-Håller med om att tröttheten är hemsk, men min beror nog mest på att jag ligger och kliar mig i några timmar varje natt:(
    Kan man kräva ett TUL på grund av lågt Symfys-mått?
    BM var ju som sagt  inte oroad. Jag avvaktar till nästa koll om tre veckor tänkte jag. Förhoppningsvis är det som för dig då, att det hoppar upp i mått. 
    Solig
  • Ljushuvudet
    hemmakatten skrev 2012-01-19 11:58:25 följande:
    Hej Sockerbrallan! Kul att höra från dig! Hur är allt? Hur går det..?

BF-listan i trådstarten stämmer, du kan lägga till bildtråden om du vill:) Många som frågar efter en sådan som är nya!

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m60324373.html 
    hannisfashionista skrev 2012-01-19 13:29:43 följande:
    Hallå! 

Jag såg att du redan fått svar på detta!
    Hur är det med dig? Glad 
    Jag har inte blivit gravid sen mf i augusti så det är ÄL-tester och massa analyserande varje månad..haha. Inväntar BIM den 27/1 så jag hoppas på en oktober-bebis nu, men det kommer när det är meningen. Ska ringa om utredning om det inte tagit sig denna gången då vi försökt i ett år nu
Svar på tråden Aprilbebis 2012