• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • grästuva

24+3 hade jag 26, dock är det först framåt v.30 som man mer kan se hur kurvan utvecklar sig. Än så länge ligger jag en bit över det översta strecket men bebis är lite mindre än normen

• emme 86

Jag var hos bm idag o mätte magen o nu förstår ja varför folk tycker att ja har stor mage o att ja redan har problem med att sova.
    Är nu i v25+3 o har 29i sf-mått!!!

• Aaglars

Jag vill också gå till BMSkrikandes!!!
    Får vänta till tisdagmorgon. MItt första besök efter inskrivning - om man bortser från Glucosbelstningen.

Det har passat mig bra att inte gå oftare. Har fullt upp i hemmet med barnen, musikframträdanden och nu heltidsstudier. 
    Men nu börjar jag allt längta efter att höra hjärtljud, få veta SF-mått och liknandeGlad.

Och snart är det ju dags för UL nr.2. Sååå spännande! Här i Malmö/Ystad får ju alla göra två ULSolig.       

• Aaglars
    emme 86 skrev 2012-01-18 13:44:43 följande:
    Jag var hos bm idag o mätte magen o nu förstår ja varför folk tycker att ja har stor mage o att ja redan har problem med att sova.
    Är nu i v25+3 o har 29i sf-mått!!!

Oj ja det var stort! Vet ni om bebisen är stor?
  • emme 86

Chalotta1: nä iom att det var första mätningen så går de inte att avgöra ännu, reagerar gör bm bara om måttet ökar från sin kurva.
    Jag hade stort mått med sonen oxå o han vägre 4kg, helt ok. Måttet beror ju mycket på om man har barn sedan innan o hur man bär magen.

Svar på tråden Aprilbebis 2012