• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • juskus

no ordinary love-ja aptiten är ju som bortblåst, jobbigt att äta när inget smakar

Lyckades somna 2 timmar, sen vaknade jag med yrsel, illamående, kul att barnen vaknar om 3,5 timme, vill bara att mannen ska vara hemma resten av tiden, blir ju knäpp när man inte får sova...

• juskus

no ordinary love-ja aptiten är ju som bortblåst, jobbigt att äta när inget smakar

Lyckades somna 2 timmar, sen vaknade jag med yrsel, illamående, kul att barnen vaknar om 3,5 timme, vill bara att mannen ska vara hemma resten av tiden, blir ju knäpp när man inte får sova...

lima 76- jag längtar också nu, det är så segt och tungt på slutet

• Miss Giggle

Åh vilken vidrig natt jag haft. Har kanske sovit totalt 4h mellan 23-06. Vaknat vridit vänt på mig. Haft ont, suttit upp och sovit. Kan inte andas byter ställning.
    Åh vill hem. Det är hemskt att sitta på ett hotell när det är så här.
    Då har jag ändå typ 5v kvar (4 enl mig).
    Nu vill jag bara hem sen tycker jag bebbe kan komma ut!!!

• Thelma08

Å jag har med haft en vidrig natt och även eftermiddag kväll igår,
    Har haft så mycket mensvärks värkar så jag är helt slut, vissa kändes som riktiga värkar som jag fick andas igenom.
    Tog en brikanyl vid 14 igår men den hjälpte inte ett dugg.
    Velade så om jag skulle ringa till fl men trodde det skulle bli bättre när jag sov, men nej hela natten har jag vaknat av denna smärta.

Peppar peppar så har jag inte känt något mer nu på morgonen annars får jag väl ringa fl. Är ju bara 33+6 idag.

• Thelma08

Ja spricka eller klippas hoppas jag att vi alla slipper.
    Det var min största fasa när vi skulle få sonen. Men. Ut kom han med er huvudomfång på 38cm och 4445 g och 56 cm, och jag klarade mig utan att spricka.

• juskus

Fy stackare som inte får sova, jag va vaken mellan 23:30-04:30, barnen vaknade 05:30, hur sjutton ska jag klara denna dag

• juskus

Thelma08- usch va jobbigt, kanske bäst att ringa in iaf, din tapp var väl redan påverkad?

• Thelma08

Ja min tapp var lite påverkad sist jag var inlagd.
    Ja jag kanske ska ringa in för det känns som det smyger sig på lite ni. Ska lämna sonen på förskola nu kl 9 sen är det kanske lika bra att ringa.

• Poppee

30dagar kvar idag till Bf :) Har också haft en dålig natt så fick lägga mig på soffan pga den var så hemsk.. hoppas man får bättre i natt

• juskus

Verkar vara många dom sover dåligt:( allt blir juh då mycket tyngre när man inte får sova, själv ser man ut som ett vrak:) :(

Svar på tråden Aprilbebis 2012