• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • lima76
    Thelma08 skrev 2012-03-20 16:04:04 följande:
    Då åker vi till förlossningen och hoppas på att allt ser bra ut. Och att jag kommer hem igen.
    lycka till!
  • Karisma

Thelma08: Vad spännande. :)

Åhh nu börjar det verkligen vara riktigt nära för mga av oss. Och inte länge kvar innan vi alla fått våra småttingar. :)

/K

• Thelma08

Nu är vi på väg hem igen nu stoppar dom inte det om han vill komma ut (33+6)
    Men inget hade hänt på tappen, så hem och avvakta och se om det händer nått.
    Eller är det bara pinvärkar...

• 4 små
    Thelma08 skrev 2012-03-20 20:12:09 följande:
    Nu är vi på väg hem igen nu stoppar dom inte det om han vill komma ut (33+6)
    Men inget hade hänt på tappen, så hem och avvakta och se om det händer nått.
    Eller är det bara pinvärkar...
    vilken olidlig väntan! Nu får han bestämma sig snart för hur han ska ha det

Själv var jag hos bm idag, mitt blodtryck låg på 90/50, så nu förstår jag varför jag är så himla trött och att det snurrar till lite då och då Solig 
    son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-03-23 (son) -planerat snitt
  • Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-20 20:12:09 följande:
    Nu är vi på väg hem igen nu stoppar dom inte det om han vill komma ut (33+6) Men inget hade hänt på tappen, så hem och avvakta och se om det händer nått. Eller är det bara pinvärkar...

Oj då se där hoppas han håller sig inne lite till iaf :)
  • Thelma08

Ja ett par dagar till i alla fall.
    Sen hoppas jag ju på att slippa dessa Förvärkar jag har ju dock 6 v kvar till bf jag lär ju va helt färdig om jag ska ha så här ont nu sista tiden, så han får gärna komma i v 36+ i alla fall.

• juskus

Thelma08-fy så jobbigt att inte förvärkarna kan stanna av, om det inte är pågång på riktigt menar jag...:)

• Thelma08

Ja det är rätt jobbigt att ha ont. Men jag ska inte klaga för mycket, har sluppit foglossning och dylikt denna gången. Peppar peppar. Så nått som gör ont får man väl stå ut med.

Svar på tråden Aprilbebis 2012