• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • juskus

Miss giggle- jag känner som du de flesta dagar nu på slutet, är mest arg och gråter ofta, känner mig som världens sämsta mamma, stackars barn idag, har jag vaknat med taggarna utåt, avskyr det och maken jobbar:( Skönt att det känns bättre idag, kanske blir en toppendag:)

• Hemlighet

Kan inget annat än hålla med, gravid och ha en trotsig treåring är INGEN bra kombination:/ men snart är det över och jag hoppas mitt tålamod kommer tillbaka snabbt:/

• Poppee

Gud vilken kväll jag hade igår! Skulle egentligen på middag/spelkväll hos min bror och hans fru. Men när jag kom dit fick jag mig en STOR chock! De var en massa folk där som var där för min skull, de hade ordnat en BABYSHOWER! De var helt underbart och mysigt! Fick en massa fina saker och ett minne för livet! Love it!

• 4 små
    Poppee skrev 2012-03-18 09:24:40 följande:
    Gud vilken kväll jag hade igår! Skulle egentligen på middag/spelkväll hos min bror och hans fru. Men när jag kom dit fick jag mig en STOR chock! De var en massa folk där som var där för min skull, de hade ordnat en BABYSHOWER! De var helt underbart och mysigt! Fick en massa fina saker och ett minne för livet! Love it!
    vilken härligt överraskning!!!!!
    son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-03-23 (son) -planerat snitt
  • Omorfia

Åh, igår var det verkligen jobbigt. Skönt att höra att man inte är ensam om att känna sig deppig och ledsen. Jag har klarat mig de flesta dagarna men ibland blir det bara så jobbigt och jag känner mig som världens sämsta mamma som bara tjatar och skäller. Fick hålla tillbaka tårarna flera gånger På kvällen åkte vi till svärmor och firade hennes födelsedag och det var jätteskönt att komma iväg och träffa familj och bara ha det trevligt.

Kram på er {#emotions_dlg.flower}

• Omorfia
    Poppee skrev 2012-03-18 09:24:40 följande:
    Men wow vad roligt!
  • juskus

Poppee- åh va mysigt, förstår att du blev glad:) det är en sån överraskning vi behöver så här i slutet:)

• Carolajnah

Hej! Nån mer än jag som upplevt en svidande känsla i magen, just nu rätt så högt upp men den dyker upp lite överallt tycker jag.. Har även ilningar i livmodern, alltså "där nere", titt som tätt! I natt höll Lill-killen mig vaken mellan 3.30-5.30 pga en massa bökande i magen + dessa konstiga känningar i magen... Hade även som lite menssvärk men inte direkt några sammandragningar.
    Whats going on?

• Floff

Usch hörrni jag mår lite konstigt jag.. Hela förmiddagen igår borrade sig bebisen ner i bäckenet så det ilade nått helt förskräckligt och var aktiv utav bara tusan.. Sen var jag såååååå trött hela dagen och fick sammandragningar vad jag än gjorde, om jag så bara reste mig och gick på toa liksom. Mot kvällen hade jag som mensvärk som kom och gick lite och Idag när jag vaknade kände jag direkt av samma mensvärk igen. Och sammandragningar som kom var 3-4:e minut trots att jag bara låg och vilade. Gick upp, åt frukost, gick och la mig igen och somnade pladask. Nu är det säkert absolut ingenting, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det inte är något på G.. Jag är inte redo ännu! Har inte letat fram bebiskläder eller packat bb-väska eller nånting.. Men framförallt är jag inte redo mentalt ännu

Svar på tråden Aprilbebis 2012