• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Evli3

ser ut o känner sig som ett vrak, fy för denna sömnlöshet och malande trötthet.........

• Poppee

Man känner verkligen nu hur kroppen förbereder sig för den stora dagen

• lima76

vilket piggt och glatt gäng vi är idag, tjejer... Skrattande jag är också superseg, i både kroppen och knoppen... ont lite här och där och allmänt besvärlig..
    tänk om man kunde få sova sig fram till bf...

• Thelma08

Usch ja. Nej vi ska inte klaga där finns dom
    Som har det värre. Våra bebisar mår bra i alla fall.
    Den här mannen vill ut lite tidigare bara.

Har haft rätt så regelbundna (3-15 min) värkar nu sen i går vid 14.

Så i eftermiddag får jag väl allt ringa fl. Som jag säkert skulle gjort redan igår kväll.

Nu har jag haft så många så jag är helt slut i ryggen.

• Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-20 12:29:30 följande:
    Usch ja. Nej vi ska inte klaga där finns dom Som har det värre. Våra bebisar mår bra i alla fall. Den här mannen vill ut lite tidigare bara. Har haft rätt så regelbundna (3-15 min) värkar nu sen i går vid 14. Så i eftermiddag får jag väl allt ringa fl. Som jag säkert skulle gjort redan igår kväll. Nu har jag haft så många så jag är helt slut i ryggen.

Vänta inte, ring nu för guds skull
  • juskus

Absolut, ring in.....trodde du redan gjort det:) jag ska väl inte klaga, jag vet ju att jag har max 15 dagar kvar, men sömnlösheten och aptitlösheten gör mig så svag och skör....

• Thelma08

Då åker vi till förlossningen och hoppas på att allt ser bra ut. Och att jag kommer hem igen.

Svar på tråden Aprilbebis 2012