Miss Giggle skrev 2012-03-16 19:01:07 följande:
Hej tjejer! Har varit hos BM idag och hon vill sjukskriva mig så det blir att besöka läkaren här på onsdag.
Orsaken är att jag inte sover pga min foglossning, har problem m att andas och panikångestattacker mitt i natten och att jag har rejäla förvärkar +bebbe har redan fixerat sig i v 34+3. Så förtidsbörd och sammandragningar. Typiskt.
Men jag har bara 3v kvar på jobb sen har jag tänkt ta ut fp.
Ngn som vet hur lång handläggning de har på dessa ärenden på fk nu? Om de ens godtar det.
bra att du tar tag i det! vila kan göra underverk! jag tror handläggningstiden hos FK är 30 dagar efter att de får in alla papper.
Längtan efter 3 skrev 2012-03-16 09:48:58 följande:
lima76: Absolut är det underbart :)) Men vill ha dom på utsidan nu ;) Jag kommer föda vaginalt, han ligger fixerad och hon ligger med huvudet neråt... så det är bara att köra på. (hoppas jag) ;)
Karisma: Ja, det hade ju varit en dröm att tappa all vikt på en gång. Drömma går ju :P Men har hela sommaren på oss att vandra runt med barnvagn :))
vad häftigt med vaginal födsel, hoppas det går hur bra som helst! har du förberett dig på ngt vis?
ang vikten, det har tagit mig ca 1 år efter båda förlossningarna att komma ner till normalvikt igen men jag har å andra sidan inte bantat heller.. hoppas det går bra den här gången också, kroppen är ju äldre nu...