• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • juskus

Grästuva-nämen fy, beklagar verkligen:( finns inga ord att säga känns det som, måste ju vara hur tufft som helst.... Hoppas de kan sätta igång dig den 3... Ta hand om dig och verkligen styrkekramar

• Floff

grästuva: Men usch så hemskt, beklagar verkligen Det måste varit en stor chock och såklart sorg för er alla.. Många varma kramar till dig och din familj!

• Thelma08

Usch va tråkigt Grästuva. Beklagar verkligen, finner inga ord för vad jag ska skriva till dig.
    Gick igenom ungefär samma i höstas då min morfar 69år gick bort snabbt efter en tids sjukdom. Alla, till och med läkaren blev chockad.

Ta hand om er

• grästuva

Tack alla för er omtanke, det var inte såhär våren skulle bli. Förra året gick min mormor bort och sen förlorade vi Oliver sent i graviditeten.. och nu min mamma. Det får räcka nu! Ja vi tar hand om varandra och tar en dag i taget, har tacksamt stort stöd omkring oss @-}--

• juskus

grästuva- men fy farao vad orättvist mycket ni har gått igenom...vilken tur att ni har stöd runt er, det är ju superviktig..

• Nera85

Grästuva: oj vilken tragedi! Blir så ledsen för er. Stackars!
    Jag hoppas att det nya livet kan ge er ny energi och glädje mitt i sorgen. 
    Tänker på dig och beklagar sorgen! Stor kram.  

• meghan26

Igår gick jag med förvärkar i 10 (!) timmar. Som kraftig mensvärk som kom regelbundet med några minuters mellanrum. Gjorde till och från ganska ont. Men mest var det bara jobbigt. Men som sagt, efter ca 10 timmar tog det slut. Poff borta. Var dock helt slut resten av dagen så det tog på krafterna. Och så var jag illamånde.

Idag däremot är jag pigg och känner absolut ingenting av detta.     

Vore segt om det ska var så här resten av tiden. Går in i vecka 37 idag.

Grästuva: Beklagar verkligen sorgen. Gick själv igenom ett tufft år för en massa år sedan. Förlorade först min farfar, sedan plötsligt min mamma och till slut min farmor på bara 12 månader. Hoppas du kan vila ordentligt innan din förslossning trots allt.      

Svar på tråden Aprilbebis 2012