• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • emeilee
    Thelma08 skrev 2012-03-26 18:03:35 följande:
    Jag blev igångsatt med min första och va då öppen 1,5 cm och tappen va "mogen"
    Och den förlossningen var hur bra som helst. Hade väldigt kraftiga och täta krystvärkar sa bm efteråt men jag tyckte inte det va så farligt.
    Dom tog hål på hinnorna kl 10, kl 11 sattes droppet vid 18,30 va jag fullt öppen och krystvärkarna började, kl 20.44 kom han
    Jag har ju ingen aning om hur min tapp ser ut men kanske att de kollar på det om jag blir skickad till FL imorgon. Min slempropp gick ju för en vecka sedan så kanske ha processen startat. Har haft ruskigt ont några dagar så vem vet. Då behöver jag inte vara orolig då. Har ju iof inget att jämföra med då detta är första bebisen.
  • Thelma08

Var på toa för en stund sedan och då var där lite blod strimmor på trosskyddet. Det har inte kommit mer sen dess.
    Där va inget slem bara vanliga flytningar.
    Konstigt.

• Thelma08

Ja jag ska till henne på onsdag så får höra med henne då.

• Floff

Mitt vatten gick för typ 45 min sen! Nu ska vi avvakta hemma ett tag och se vad som händer.. Men tydligen sätts man igång efter två dygn om inget hänt så det blir kanske en marsbebis! Iiiiihhhhh!!!

• Floff

12 april har jag BF så det är ju ingen fara, men oj vad jag var oförberedd på detta

• juskus

Floff-nä ingen fara, men oväntat:) förstår att du var oförberedd, det är ju ändå 2 veckor kvar, men va härligt att din graviditet snart är över, hihi

• Floff

Ja det ska bli skönt Kl 11.00 ska vi in på kontroll fick jag veta nu, rapporterar mer efter det!

• juskus

Floff-lycka till, detta är det mest spännande som händer idag, jag börjar på allvar bli orolig för mitt mående, fick panikångest igår, första gången på 4 år, är helt utmattad, plus att barnen är hemma från förskolan och mannen är hemma sjuk, jag kommer hinna bli knäpp på riktigt innan nästa onsdag:(

Svar på tråden Aprilbebis 2012