• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • meghan26

Nån mer än jag som känner ett fasligt tryck mellan benen?
    Det ilar, trycker, gör ont och stramar. Kan knappt gå!

Har BF 22/4 så det känns lite segt att behöva gå omkring så här ett tag till.

• Vronki

Samma här med trycket, men det är mest när jag står upp. Vill gärna få en aprilbebbe så försöker vila nu efter städningen . men har inte BF förrän 29/4 så hoppas dock på bebis mellan 25/4-29/4..

men känns som den börjar bli klar för att komma närsom..    

• Poppee

när ja var på vul i vecka 7 och enligt äl också så ska ja egentligen ha den 17 men enligt ul så ble ja framflyttad 2 dagar och hamnade på den 19 så vi får ju se.. men den 13 klingar som ett bra datum i mitt huvud haha

• emme 86

Har vart hos bm idag o de visade sig att bebisen ligger i tvärläge. :-/
    Så imorgon bitti kl.8.15 skall jag infinna mig på förlossningen för ett vändningsförsök, blir till att packa klart bb-väskan ikväll.
    Måtte vändningen lyckas o att bebisen håller sig kvar där!

• Kaosmamma
    meghan26 skrev 2012-03-28 11:49:19 följande:
    Nån mer än jag som känner ett fasligt tryck mellan benen?
    Det ilar, trycker, gör ont och stramar. Kan knappt gå!

Har BF 22/4 så det känns lite segt att behöva gå omkring så här ett tag till.

har exakt samma, går som man bär på ett tung bowlingklot.... och bara hugger till så man får kasta sig framåt och stanna... har bf 4 maj, men snittas den 23 april.
  • Floff

Sitter och gör CTG just nu Det är iaf helt klart vattenavgång. Gjorde ett CTG som de tyckte var svårt att analysera så fick gå och äta lunch och sitter nu här igen. Långtråkigt som sjutton, tur man har mobilen

• Poppee
    Floff skrev 2012-03-28 13:24:44 följande:
    Sitter och gör CTG just nu Det är iaf helt klart vattenavgång. Gjorde ett CTG som de tyckte var svårt att analysera så fick gå och äta lunch och sitter nu här igen. Långtråkigt som sjutton, tur man har mobilen
    Nu håller vi tummar och tår för att de blir en bebis innan morgondagen Cool
  • 4 små
    Idag är lille Nathaniel 5dgr gammal -en riktig liten sötnos har vi fått!!! 46cm lång och 2600g tung vid födseln är han den minsta av våra! Allt har gått bra i det stora hela -amningen funkar dåligt och jag hade inget avslag -precis som förra gången mao och väldigt väntat. Så lite ersättning redan på BB till Nathaniel och så livmodersammandragande medel åt mig så skulle allt bli bra var det tänkt... fick dock en allergisk reaktion på medicinen så jag svullnade upp i hela ansiktet och fick åka tillbaka till akuten första natten hemma. Men med lite antihistamin så löste det sig och nu är vi hemma igen
    son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-03-23 (son) -planerat snitt
  • Längtan efter 3

Floff: Åå va spännande!! Håller alla tummar å tår jag har ;) Å d blir många för har twins i magen ;P
    Känner du inga värkar alls?!

Svar på tråden Aprilbebis 2012