• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Vronki

Grattis till både floff o juskus!!

Mysigt att äntligen ha era bebbar hos er, man längtar ju verkl sjukt mkt nu, spec när man är mer el mindre soffliggande när man inte orkar gå el stå mer än 5 min... men den kommer ju iaf inom 1 månad hoppas jag =) 

• Karisma

Lima76: Fortsätt gärna hålla tummarna. Pojkens lag vann båda matcherna idag. Blev 9-1 och 19-0. :)  Dessutom blev Liam utsedd till matchens lirare i den första matcehn. Stolt morsa är man nu. :)

Men nu blir det liggläge för denna dam då mina ben ser allt annat än fräsch ut, snacka om att inte ha nga vrister. Ryggen behöver åxå rejäl vila, men vad gör man inte för sina små yrväder. :)

/K

• lima76
    Karisma skrev 2012-03-31 18:50:05 följande:
    Lima76: Fortsätt gärna hålla tummarna. Pojkens lag vann båda matcherna idag. Blev 9-1 och 19-0. :)  Dessutom blev Liam utsedd till matchens lirare i den första matcehn. Stolt morsa är man nu. :)

/K
    Härligt! Kul att de kom till användning ;)

jag är också helt färdig efter att ha varit på barndop idag... skulle kunna sova en vecka ungefär...
  • emme 86

Jisses, ja börjar få lite panik.
    April månad är här o ja undrar när jag ska inse att jag är höggravid? När ska ja tröttna på magen?
    Det är ju snart dags att föda!!! :-O

• LillafamiljenH
    emme 86 skrev 2012-04-01 09:08:23 följande:
    Jisses, ja börjar få lite panik.
    April månad är här o ja undrar när jag ska inse att jag är höggravid? När ska ja tröttna på magen?
    Det är ju snart dags att föda!!! :-O

Kan inte annat än att hålla med! Hade räknat med att nio månader skulle gå såååå sakta och nu plötsligt är det bara dagar kvar! Jisses!
  • Poppee

Ja nu kan de verkligen bli när som! Herre gud denna månaden blir jag mamma! Så underbart

• Evli3

Ja helt otroligt, dessa månaderna bara svishade förbi, kanske lite för fort :S 

I natt insjuknade min sambo i kräksjukan, fy o tvi om jag skulle drabbas av den med 6 dagar kvar till BF, Skit med! Sitter bara här o väntar på att Apoteket ska öppna så jag kan sprita allt jag kommer över...

Är mer rädd för vinterkräksjukan än för förlossningen i sig!  

• emme 86

Evli; åh så typiskt att han ska bli sjuk just nu då!
    Sprit biter inte på magsjuka, använd tvål o vatten till allt istället. Sen kan du ju eftertorka med sprit för att bli av med andra virus/bakterier om du vill.

Lilla familjen; ja de har gått alldeles för fort!
    Sen har man ju en 2åring hemma som kräver en massa så denna gången har man inte hunnit bry sig så mycket om graviditeten. Att jag dessutom mår som en prinsessa o sover gott om nätterna gör nog att jag tänker ännu mindre på de.

Svar på tråden Aprilbebis 2012