• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • trollet83
    Floff skrev 2012-03-29 12:12:43 följande:
    Hej alla och tack för alla lyckönskningar!

Igår kväll kl 21.37 föddes vår lille skrutt! Två veckor för tidigt, 2270g och 48cm. Han är så himlans liten och gosig och har mest sovit och snuttat sen han kom ut. Förlossningen gick bra men moderkakan ville inte släppa, så en timme efter han kom ut fick jag rullas ner på operation, sövas och så plockade de ut den. Tre timmar senare var jag tillbaks hos mina pojkar Nu vilar vi ut på BB och åker troligtvis hem imorgon.

Lycka till allihop, kämpa på med magarna!
    Stort grattis det var en liten knodd ni fått!;=)
  • juskus

Enja är här, hon är född, 18:21, vägde 3605 g och va 48 lång, Enja mår bra, och jag är världens lyckligaste:)

• juskus

Katten Jansson-jag har mått bara sämre och sämre psykiskt nu på slutet, det är mycket på grund av graviditeten, sömnlöshet, aptitlöshet och ständig yrsel och illamående gjorde mig helt utmattad och knäckte kroppen, låg bara och stirrade likgiltigt till slut:( och om inte mamman mår bra mår inte barnet bra, så resonerade de i mitt fall iaf, är tacksam att de va lyhörda.... Och jag hoppas "depressionen" släpper nu när hon är ute, men det känns bra just nu:) hoppas du tycker att du fick svar på frågan?:)

• Katten Jansson

Grattis Juskus! : )
    Tack så mycket för ditt svar. Jag hoppas att du kommer att må bättre nu när du har din lilla bebis hos dig.

• Omorfia
    juskus skrev 2012-03-31 06:33:38 följande:
    Enja är här, hon är född, 18:21, vägde 3605 g och va 48 lång, Enja mår bra, och jag är världens lyckligaste:)
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • No ordinary love

Vad härligt att höra att det gick så bra för dig Juskus :) Grattis till dig, pappa, syskon och till lilla Enja!

• lima76
    Miss Giggle skrev 2012-03-30 21:04:18 följande:
    Klarade tentan!!
    Nu får bebis komma:-€
    grattis!
    juskus skrev 2012-03-31 06:33:38 följande:
    Och jättegrattis till dig! skönt att du mår bättre. var det ks eller igångsättning och gick allt bra? vilket sött namn; Enja.. har aldrig hört det innan :)
  • Floff

Grattis juskus!

Och tack för alla gratulationer till oss Vi kom hem igår och allt går så bra. Storebror som är 2,5 är nyfiken och än så länge inte synbart sotis. Dock är det ju lite svårt det där med hur hårt man kan klappa bebisen men det är ju inte av elakhet Lilleman själv bara äter och sover, är knappt vaken alls. Allt som allt går det jättebra och vi myser järnet Hoppas ni som har magarna kvar mår bra och att ni snart också får snusa bebis!

Svar på tråden Aprilbebis 2012