• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Katten Jansson

Mitt förra inlägg verkar konstigt så jag får väl skriva ett nytt. :)
    Juskus

• Katten Jansson

Okej, det vill sig verkligen inte. Tredje gången gillt nu då. :) Juskus & No ordinary love: får man fråga hur det kommer sig att ni mår dåligt, psykiskt? Är det pga graviditeten? Och godkänner de att sätta igång en "bara sådär"?

• lima76

floff: stort grattis! låter lite läskigt att du fick opereras men vad skönt att det gick bra ändå!

• grästuva

Grattis till pojken floff, vår äldsta vägde 2850 gram när han föddes och var 49 cm lång På Tisdag ska jag in för bedömning av igångsättning, får se om det blir bebis då eller om vi får vänta en vecka till.

• Miss Giggle

Har psykbryt idag. Fast det beror inte på min grav. Jag ska skriva tenta idag.
    Men i övrigt vill jag ha ut min unge nu. Men jag vill inte ha ks. Så jag får väl vänta på min/hennes tur!

• Majsan242
    Miss Giggle skrev 2012-03-30 07:53:18 följande:
    Har psykbryt idag. Fast det beror inte på min grav. Jag ska skriva tenta idag.
    Men i övrigt vill jag ha ut min unge nu. Men jag vill inte ha ks. Så jag får väl vänta på min/hennes tur!
    Inte för att jag har tenta men vill också ha ut ungen, känns som om han är för stor för att ligga kvar i magen...
  • 4 små

grattis floff!!

son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-03-23 (son) -planerat snitt
  • Milou88

Har de senaste dagarna haft ett väldigt tryck mellan benen och ibland en ilande/stickande känsla och ont i ljumskarna när jag ska göra vissa rörelser.. Kan detta vara förvärkar tror ni?

Svar på tråden Aprilbebis 2012