Kaosmamma skrev 2012-04-04 09:24:34 följande:
Haha är det bara skåningar här? :) har vänner i Kristianstad iaf så kanske får höra till gänget ändå ;) fast jag är bosatt i Sthlm. Men är smålänning ska jag läggs till hihi
Klart du får vara heders-skåning! :) skönt att ditt tul såg bra ut. Om det blir så att det sätter igång blir det väl snitt ändå när du kommer in? fast klart skönare med ett planerat!
Poppee skrev 2012-04-04 10:09:24 följande:
Min mage har total vänt ursäkta mig men har varit ganska hård i magen hela graviditeten men vaknar av stor kramp i magen och sprang till toan hade sjuk diarré.. ? Jag e frisk och så ngn som känner igen sig? Har hört att de kan vara en förberedelse? =S
Jag har också lite annorlunda mage sen ett par dagar.. tror det är en förberedelse.. sen kan det nog vara annorlunda hur lång tid det tar innan det startar. tror jag har ngn vecka kvar i vilket fall.. när är det du har bf?
Floff: så söööt!!
Evli3 skrev 2012-04-04 14:12:28 följande:
Ligger här med värkar till och från sedan 7 i morse... Tog två alvedon och la mig igen, lättade något men nu är det igång igen... Snart är vår efterlängtade bebis här... BF 7 April!
Åh vad spännande! hoppas du får en dröm-förlossning!