• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • misstuva

Grattis Miss Giggle =) hoppas att jag med snart får min lilla skrutt,,, börjar bli lite drygt o bara gå o vänta o vänta... 
    idag damsög jag lägenheten tänkte att det kanske kunde få igång nåt men icke då...

Men samtidigt som jag vill att bebis ska komma så är det skönt att han har det bra där inne med tanke på snövädret som nu är här i Sandviken där jag bor... hualigen.. o min 12 åring kom till mig idag o ska vara här till söndag..
    Han är så nyfiken på när hans lillebror ska komma så han spricker nästan... det är kul tycker jag =)

Blir väl snart natta dax för mig här... maken är ute med hunden o grabben sover.

Ta hand om er.
    Kram 

• Poppee
    grästuva skrev 2012-04-21 10:27:15 följande:
    Finns det någon nu är dom här tråd?

Nä jag tror inte det finns en fortsättnings tråd efter man har fött, tror folk håller sig i dessa gamla trådarna ... Själv väntar man som tusan! Bf+2
  • lima76

och jag... *suck*  vaknade i morse vid halv sex av två kraftiga värkar men sen hände inget mer...

• emme 86

Igår föddes äntligen vår lilla pojk i v38+5

Efter att han snurrat runt i sätes o huvudläge en massa gånger så blev jag igångsatt i onsdags av en snäll läkare. La en dos gel som gav värkar, öppnade mig 2cm o när ja fick socdos på natten var de 2,5cm kvar på tappen. På torsdagen vart ja lovad hinnsprängnig men de blev aldrig av då dom hade överfullt på förlossningen, fannd inte ett enda rum på hela dagen så man la en gel igen ist som inte gjorde någon större nytta.
    Igår morses kl.9.50 tog dom äntligen vattnet o 1timma senare satte dom dropp, kl.15.13 föddes gossen med dunder o brak.
    3870gr o 51cm lång.

Svar på tråden Aprilbebis 2012