• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • lima76

Grattis Kaosmamma!!!

jag vill inte ropa hej för tidigt men jag tror att jag kanske, äntligen, är i gång... inga täta värkar än men rätt starka.. så här minns jag att det var förra gången. jag hoppas det inte stannar av...

• Milou88

Grattis kaosmamma!:)

Lima: håller tummarna för dig!!
    Hos mig är det väldigt lugnt bebisen skulle nog vilja stanna i min mage till midsommar om han fick..

• misstuva

Grattis grattis Kaosmamma Hoppas allt gick bra =)

Hoppas verkligen att min lille kommer snart... har haft lite mer känningar nu på morgonen..
    o vi drar igång med flytten på torsdag.. så ja vi får se =)
    Idag ska jag packa MIN väska iaf som jag ska ha med mig till förlossningen när det väl är dags..

lima: håller tummarna för dig =) 

• Floff

Grattis Kaosmamma!

Och håller tummarna för dig Lima, spännande!

• Nera85

Grattis kaosmamma, vilken sötnos!! Gick allt bra? 

Lycka till Lima! Håller tummarna. 

• Ninnenanne
    Den 18:e april kl. 08.31 kom vår tjej äntligen ut med jädrans fart. Vattnet gick vid 03.30, var inne på BB vid 05.30 och 08.31 var hon ute. Hann inte med nån ryggbedövningen, det vara bara andas sig igenom förlossningen med hjälp av  lustgasen. Jag krystade i 20min, sen ploppade vår lilla Ebba ut med ena handen på kinden:) 3686g och 50cm kärlek!!!  Lägger upp en bild i bildtråden.. Har ju missat massa här, så nu ska jag läsa ifatt hur det går för er andra. kraaaam 
    Live, love, laugh 
  • Omorfia

Stort grattis till er som fått era bebisar sen sist. Nu kan det inte vara så många kvar?

Vi var på BVC idag och min lilla kille är redan 57,5 cm lång. Nu vet jag vad han gör medan han sover ca 20 h per dygn.

• Milou88

Varit/är jättekonstig i magen. Gått på toa mååånga ggr idag och igår. Kan detta vara tecken? Hoppas hoppas!

Svar på tråden Aprilbebis 2012