lima76 skrev 2012-04-22 12:28:41 följande:
ingen som jag känt mig bekväm med, tror jag... men ta i trä så är han lite bättre idag, lite matt och trött men feberfri iaf... och barnen ska iväg ett par timmar nu på eftermiddagen så vi kan förhoppningsvis ligga och vila i soffan ett tag.. jag har rätt mkt känningar också så jag hoppas att om jag får vila lite att det sen drar igång på riktigt..
de säger att trean kan vara lite lurig just med starten och jag har trott flera gånger de senaste dygnen att "nu är det igång".. inatt satt jag en stund och klockade värkar med 4 -5 min mellanrum.. men sen gick jag upp och lade mig och somnade så det stannade väl av.. tycker det är svårt att känna av när de slutar också, första förlossningen hade jag klockrena värkar och kände precis när de började och slutade men nu är det som ett konstant molande med mer och mindre intensiva perioder.. aja, när det drar igång på riktigt lär jag ju märka det ;)
åå, hoppas att han håller sig frisk nu då! och lycka till när det drar igång på riktigt.
ang allergi så har jag fått tipset att sluta helt med alla mjölkprodukter om det krånglar. själv hade jag kolik i 6 månader tills min mamma gav upp och slutade amma. då blev det bra. så det kan är nog värt att testa att utesluta en sak i taget tills man hittar vad de inte tål... klurigt det där.