• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Elvis Mamma

Och nu är det Maj! Kan ni förstå? Denna månad kommer de garanterat börja ploppa ut en massa bebisar å snart är det Juni Känns galet, jag har nog inte riktigt fattat att de börjar närma sig!

• JennieJ

PIO hur går de för dig och bebisen? Länge sedan man hörde från dig? Zvartaliljan Hoppas du snart mår bättre och att du och lillen fÅr vara med varandra hela tiden!

• zenoble

Ja snälla låt dessa veckor gå fort nu! V.36 och 33 dagar kvar.. Imorgon får vi nycklarna till nya bostaden. Blir trött att bara tänka på all renovering och sedan flytten. Vill bara ha allt klart!

• Ginny

Du får tänka så hör, RocketQueen, allt klär en badboll. Det var i alla fall vad jag försökte lura i mig själv i helgen när jag testade en rosa gravidklänning och insåg att jag mer såg ut som Barbapapa... Jag har gått upp 13 kg nu och det är fem veckor kvar!

Fötterna har börjat svullna också. Jag funderar allvarligt på att gå i träskor från och med nu.

Var på 30-årsfest i lördags och blev så irriterad över födelsedagsbarnets tråkiga kommentarer om att min man är en toffel bara för att han körde dit och hem (för en gångs skull).

Nu har jag också fått gnälla lite...