Juni-barn
Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?
Kärlek & Respekt
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
Juni BF listan i ovanstående länk.
. Sonen var bara kvar i magen 4 dagar till men jag vill gärna njuta lite till av magen även om det verkligen har sina nackdelar att vara gravid. Har dock aldrig kännt mig så fin som jag brukar göra med min stora mage men det är väl skillnad på vad man har för utgångsläge...
. De ville dock gå till ett ställe som ligger ca. 5 km gångväg i kuperad skogsnatur men insåg att det kanske inte funkade för mig. Nej, som sagt lite skillnad på kompisen som är gravid i ca. v. 20 och magen knappt syns och min ballong som blir stenhård av minsta ansträgning. De ska ju få med mig hem därifrån också
.