• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • PIO

Sötäpplet- beklagar verkligen! Usch vad hemskt. Kämpa på och ta hand om varandra

• m1ni
    sötäpplet skrev 2011-10-22 21:28:31 följande:
    Jag får tyvärr hoppa ur den här tråden. Har tillbringat dagen på gynakuten med ett pågående missfall.

Är fortfarande overkligt men får väl se det som att det var otroligt att det skulle gå hela vägen på första försöket. Så nu är det att repa sig efter sorgen, invänta att blödningen slutar och att nästa mens kommer. Tror att vi försöker igen då. Eller kanske lite senare. Beroende på om vi lyckas laga våra trasiga hjärtan jag och min man.

Undrar vad jag ska göra av den lilla bodyn jag köpte igår, eller dagboken jag fört sedan pluset. Usch, allt är så sorgligt.

Önskar er andra lycka till och håller verkligen tummarna för att ni ska slippa hamna i min situation!

beklagar verkligen.
    fy vad orättvist det är. ta hand om varandra! 
  • Lina007
    sötäpplet skrev 2011-10-22 21:28:31 följande:
    Jag får tyvärr hoppa ur den här tråden. Har tillbringat dagen på gynakuten med ett pågående missfall.

Är fortfarande overkligt men får väl se det som att det var otroligt att det skulle gå hela vägen på första försöket. Så nu är det att repa sig efter sorgen, invänta att blödningen slutar och att nästa mens kommer. Tror att vi försöker igen då. Eller kanske lite senare. Beroende på om vi lyckas laga våra trasiga hjärtan jag och min man.

Undrar vad jag ska göra av den lilla bodyn jag köpte igår, eller dagboken jag fört sedan pluset. Usch, allt är så sorgligt.

Önskar er andra lycka till och håller verkligen tummarna för att ni ska slippa hamna i min situation!
    Beklagar, tänker på er!!
    Odin 081202 | lina007.blogspot.com
  • Dancia

Sötäpplet: Usch, är så ledsen för din skull, tänker på er, vet precis vad ni går igenom och det är fruktansvärt jobbigt :(. Jag håller tummarna för att det snart flyttar in ett nytt litet liv i din mage som ska stanna kvar till BF :) <3

• Tre Flickor

sötäpplet - Beklagar. Ta hand om er!

• LillSnurr82

Sötäpplet beklagar verkligen. Förstår oxå precis hur det känns. Får försöka se det som så att nåt var fel på fostret och det ändå inte skulle klara ettbliv utanför livmodern. Sägs ju att det ska vara lättare att bli gravid efter ett missfall oxå, för då har liksom livmodern rensats ut och är helt " ren" Lycka till! Ta hand om varann!

• tessa

Sötäpplet - beklagar verkligen! Vet vad du går igenom, hade ett missfall i juni i år.. Är så hemskt!

• Pepita

Sötäpplet- Usch, lider med er! En liten tröst när jag fick mf i juli var att jag kände att jag faktiskt ändå KAN bli gravid. Å det kan ju du med  En väldigt liten tröst i sorgen men ändå något att känna lite glädje över. {#emotions_dlg.flower}

Kram & sköt om er!