NU känner jag helt plötsligt att nu vill jag att bebis ska komma ut! Vill inte vara gravid i tusen år till och höra fler kommentarer från idioter!!!!!! Var på sommarfest på dagis igår och då höll en tjej (aldrig träffat människan förut) på att
"oj har du gått mkt över tiden"
jag: "nej, det är sagt om 2 veckor, så gå över tiden hoppas jag verkligen inte att jag ska göra" (redan där blir jag tjurig över att någon kommenterar min mage, jag kommenterade ju inte hennes dubbelhaka tillexempel!!!)
hon "men det är ju inte helt omöjligt att du får göra det, är ju väldigt vanligt"
jag "jo jag vet, men det skulle ändå kännas jobbigt"
hon: äsch, har man gått o väntat i 9månader kan man lika gärna vänta 2-3 veckor till"
hon: " dessutom är det ju så svalt o skönt väder så det behöver du ju inte klaga på"
jag: "Fast nu har det faktiskt varit väldigt varmt det senaste och det blev jobbigare från dag ett då värmen steg"
hon: "Tänk då på dem som ska föda i augusti/september"
Jag tänkte svara något tillbaka men hon var tvungen att springa o ta sitt barn som sprang ivägen för några andra som gungade... tur för henne

nästa person som säger något kommer få höra en låååång jävla ramsa kan jag lova!!! Hon känner inte mig, hon har ingen aning om hur jag har haft det dessa 9 månader!