Juni-barn
Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?
Kärlek & Respekt
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
Juni BF listan i ovanstående länk.
.
, så inget mer sånnt tills bebis är här.
Ska till mvc i eftermiddag och diskutera om det blir någon igångsättning eller inte. Hade ju hoppats på att det skulle starta av sig själv innan idag så vi slapp det här mötet men lillkillen verkar trivas utmärkt där inne. Nu har jag fått för mig att det aldrig kommer att starta av sig själv så om de inte sätter igång mig den här veckan kommer det ändå att få göra det nästa vecka när jag gått två veckor över. Eftersom jag inte har några som helst känningar så tror jag helt enkelt att kroppen inte vill hitta på nåt på eget bevåg... Jag vet att det egentligen inte alls behöver vara så men det är vad jag har fått för mig nu. Det enda jag har märkt är lite "mensvärk" de senaste tre dagarna but that´s it.