• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillaGrynet

Lite uppdatering.. Kvar på förlossningen å ingen bebis.. Bara en jäkla massa pinvärkar igår kväll så fick morfin å bricanyl för att sova men lyckades inte med det.. Men fick vilat lite samtidigt som jag haft molande värk hela natten.. Ny ska dem se om nåt hänt.. Isåfall blir det ta hinnerna eller ny dos gel.. Eller åka hem men det tänker jag inte gå med på med denna klåda;) Öppen 2 cm igår å livmodertappen 1,5 om ja fatta rätt... Förstår inte så mkt när dem snackar;)

Hinner inte läsa kapp allt nu men lycka till alla som fått, har bebisar på G å går i väntas tider

• Amy86

idag är det bf för mig. hade förvärkar hela dagen igår men har sovit hyfsat i natt endå.

har fått stränga order av sambon att inte föda under sverige matchen ikväll:)

Nu måste bebis ut innan söndag för på måndag börjar simskolan för barnen och då blir det jag som får åka 25 min båt fram och tillbaka plus sitta där den timmen dom plaskar..
    kul om vatnnet går på ön!

• emersson75
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-06-11 09:59:18 följande:
    Kikar bara in lite snabbt och meddelar att vår älskade lilla Harry kom till världen igår! :)
    Grattis :)
  • Lenis21

Grattis till pojkarnasmamma85. Kul att han ville titta ut. Det känns som om att det är många som är väldigt nära nu. Själv känner jag inget. Bf om 10 dagar. Längtar så mycket nu och storasyster börjar bli otålig. Grattis till er som ligger och snuffar på bebis.

• Havsjungfrun
    Kikar bara in lite snabbt och meddelar att vår älskade lilla Harry kom till världen igår! :)
    Grattis till er Harry Baby! Skönt att han hittade ut tillslut... Hoppas att allt gick bra.
  • FiaA87

Äntligen!!! Stort grattis:)
  • MissFörstånd

Pojkarnasmamma - ÄNTLIGEN! Grattis till er! Kroppen hade äntligen lurats klart! Skönt att det är över nu så du inte har lika jobbigt!

• mimi02
    Grattis vad roligt, äntligen!