• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • RocketQueen
    mimi02 skrev 2012-06-11 10:30:25 följande:
    Har du handledsskenorna bara på nätterna eller även på dagen? Jag har bara testat med att linda händerna på nätterna så att jag inte ska böja handlederna, men jag tycker inte det funkar ändå. Kanske handledsskenor är bättre. Var har du köpt dom?
    Jag har mina på dagen. Det är då jag har mest problem. Man kan få låna skenor hos sjukgymnaster bla men jag har köpt mina på apoteket. Kostar runt 150:- har jag för mig.
  • Beckan91

Grattis till alla nya bebisar. Själv är jag inne på bf+8 och har inte en enda jäkla känning.

Är så trött på att vara gravid och vill bara ha ut liten nu!! Men nu räknar jag med att få gå tills jag blir i gångsatt någongång nästa vecka =/ 

• Emmelie Lindén

Grattis till alla som redan fått sin lycka!! :)
    Är så avis på er, här har man 14 dagar kvar! Suck!! Vilken jobbig väntan de är med 2:an. Nu nu nu vill jag gosa bebis!
    Inte mkt till känna förutom lite molvärk på kvällen 2 dagar i rad.

• Nangijala

Sörplar hallonbladste för glatta livet och hoppas att det ska sätta lite fart, har ju mina luriga sammandragningar som alltid, blir ju helt slut! Vill som så många andra att det bara ska sätta igång men det är ju ett tag kvar tills mitt BF..
    hur många koppar te "ska" man dricka??

• Pluttan

Vad underbart Pojkarnasmamma85. Äntligen efter allt lurandes. Ett jättestort grattis till er lille Harry.Solig

• Pluttan

Vaknade i natt vid 02.50 av förvärkar som gjorde ont. Nu har jag bara lite sammandragningar.

• gizmolarson

Ni som går å väntar på att bebis ska komma å känner er ledsna för att nii inte känner av att nåt är på g så kan jag tala om att jag har bara känt av nåt några timmar innan mina 3 har kommit så ni vet

Grattis till alla er som fått bebis nu..