• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • MissFörstånd

HeavyD - Lycka till

Jag ligger med värkar och värktimern i högsta hugg! Oregelbundet har jag nog haft hela natten för jag har vaknat då och då av att det gör riktigt ont, men vi får se hur det fortsätter nu.

• Emma Stark

Åå lycka till HeavyD och MissFörstånd :D hoppas på många bebisar idag :D 20 är nog en bra dag att fylla år på :D här händer det inte mycket. Vaknade med ganska stark molvärk kl 5.45 och tänkte att YES nu är det på gång. Jag gick upp och kissade och efter det har det inte kommit nåt mer... Bara lite småmolande men det räknas knappast. Klarvaken blev jag iaf av förväntan, så det blir en lååååång dag idag :/ BF+4 idag...

• MissFörstånd

Emma - tack . Det blir snabbt intensivare. Från 20 min emellan så är det nu nere på sju. Men det gör inte helt okontrollerbart ont utan jag andas och försöker slappna av så känns det fortfarande ont med det går. Ska lämna dottern nio på dagis och sen är det koll idag

• Uddabus

Nu är Charlie här... 01.25 föddes han med sugklocka.

Han vägde 5264 o var 55 lång... Utan att gå sönder ett dugg ligger vi fortfarande på förlossning o han ammar så fint

• sanna87
    Uddabus skrev 2012-06-20 07:11:15 följande:

Han vägde 5264 o var 55 lång... Utan att gå sönder ett dugg ligger vi fortfarande på förlossning o han ammar så fint
    Stooooort grattis till er :) 
  • Emma Stark

ÄNTLIGEN uddabus :D en stor kille blev det som beräknat, var det därför det blev sugklocka eller drog det kanske ut på tiden? Stort grattis :D

• Lucian Caesar

Grattis Uddabus!! Va skönt att allt gick bra trots hans storlek. Hur stort är hans huvudomfång?

Lycka till heavyd

• emersson75
    Uddabus skrev 2012-06-20 07:11:15 följande:

Grattis, äntligen!!:)
  • LillSnurr82

Åh härligt uddabus att din bebis ÄNTLIGEN är här.. Värd all väntan misstänker jag!?
    Skönt att allt gått bra även fast det var en rejäl kille.. Grattis kramar till dig!